Hvad har i liggende hos dp fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.226 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Zeus

Har fået af vide, at Cajsa skal have tøj liggende fra mandag til fredag, af alt muligt skiftetøj og udetøj... Men hvor meget er det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

B&J

I alt den tid daniel har været i dagpleje har han ikke tisset igennem men har han har 1sæt tøj 2 bodystokke og strømper og bleer

Anmeld

7. maj 2011

sarahb

et sæt tøj og undertøj og strømper. Ellers regntøj, gummistøvler, en varm trøje, termo tøj, sut sko og sutte... ja det var det...

Anmeld

7. maj 2011

Zeus

B&J skriver:

I alt den tid daniel har været i dagpleje har han ikke tisset igennem men har han har 1sæt tøj 2 bodystokke og strømper og bleer

Nårh ikke mere? Pyha  Troede lige det var en hel garderobe hun skulle have liggende derude, selvom hun kun skal være der deltids

Anmeld

7. maj 2011

B&J

Zeus skriver:

Nårh ikke mere? Pyha  Troede lige det var en hel garderobe hun skulle have liggende derude, selvom hun kun skal være der deltids

Ja min dreng er der fra kl 8-8.30 til kl 16 ca og det er det eneste han har med for hvis det bliver beskidt så får vi det med hjem også har hun en smæk også hihihihi

Anmeld

7. maj 2011

Zeus

Ved i så, om man kan få regntøj i str. 74? Og hvilke sko hun skal have på, når hun ikke går endnu? Kan man overhovedet få gummistøvler i str.19-20  

Anmeld

7. maj 2011

Ciss

Vi har fået regntøj i de små størrelser til vores, så det finder du sikkert. Sålænge de ikke går har vi brugt bløde tøfler til indebrug og fodposer til udebrug. Det har fungeret fint.

Nu har begge mine gået i vuggestue, men det er jo sikkert noget af det samme.

Mandag har de fået med sig: et sæt indetøj (rent skifte. Hvis det bliver brugt i løbet af ugen, bytter jeg det ud med noget rent), en trøje/strikkejakke, overtøj efter årstiden f eks solbriller, solhat og solcreme om sommeren, hue, vanter, uldsokker osv om vinteren.

Når de har haft "tandperioder" og har savlet meget, har de også fået et par ekstra smækker med...

Anmeld

7. maj 2011

Zeus

Super.. Tak for svar allesammen

Anmeld

7. maj 2011

Lone Jakobsen

her har børnene et enkelt sæt skiftetøj, regntøj, hagesmække, futter og solhat. derudover en trøje til at sove middagslur i

og så selvfølgelig overtøj efter årstiden

Anmeld

7. maj 2011

Lone Jakobsen

Zeus skriver:

Ved i så, om man kan få regntøj i str. 74? Og hvilke sko hun skal have på, når hun ikke går endnu? Kan man overhovedet få gummistøvler i str.19-20  

du kan sagtens få regntøj i str. 74. men gummistøvler er først nødvendige hvis hun går, og selv der ser jeg ikke rigtig grund til at købe dem, da de bliver brugt alt for sjældent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.