Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
- Ved godt jeg måske er helt vildt ynkelig at høre på lige nu men:Tror i ikke at min alder kan være grund til at jeg kunne få enestue. Jeg er 17 år. Jeg er jo meget ung osv. Håber virkelig jeg ville ku få den alenestue for at kunne lære tingene osv & sammetidig være mig selv)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Williams'Mor skriver: Hmm. Min søster fik at vide nu hvor far ikke var der til at overnatte osv. så kunne hun overtage hans plads og sove der??:s Åh, nu håber jeg da godt nok hun kan sove der altså
Hmm. Min søster fik at vide nu hvor far ikke var der til at overnatte osv. så kunne hun overtage hans plads og sove der??:s Åh, nu håber jeg da godt nok hun kan sove der altså
Ni-ko-li-ne skriver: Okay, det kan måske være fordi du er ung osv... Så giver man nogengange lov fordi det er bedst med så meget støtte som muligt... Hvis de har sagt det tror jeg helt sikkert at det bliver sådan:0) rigtig meget held og lykke med det hele:0) mandag bliver en stor stor dag!
Okay, det kan måske være fordi du er ung osv... Så giver man nogengange lov fordi det er bedst med så meget støtte som muligt... Hvis de har sagt det tror jeg helt sikkert at det bliver sådan:0) rigtig meget held og lykke med det hele:0) mandag bliver en stor stor dag!
Det håber jeg..Og tak skal du ha!! Glæder mig rigtig meget og det bliver nu skønt at få lillemanden ud!
Hej
Jeg ville ikke sætte forventingerne op, synes ikke der er mange enestuer dernede. Har været i praktik dernede for 4 år siden.
Men pøj pøj med det hele
Williams'Mor skriver: Hej folkens. Ved ikke lige hvor jeg ellers skulle "plante" denne tråd, så det blev her eftersom jeg skal ha kejsersnit her på mandag klokken 10.00 !!!:-D- Når, men her kommer mit spørgsmål:Er der nogle herinde, som har ligget på OUH, som har nogle erfaring med enestue/delestue? Kan man godt tillade sig at spørger om man kan få enestue? Eller er der nogle "specielle" som får dem?Jeg er jo meget ung & tror bare jeg har svært ved at skulle lærer det hele i samvær med en anden ny. Jeg ikke så god til sådan noget med at være sammen med nye personer og især ikke når jeg skal "bo" med hende i nogle dage. Håber nogle kan svare lidt på mine spørgsmål. KH herfra!!Kh. William
Hej folkens. Ved ikke lige hvor jeg ellers skulle "plante" denne tråd, så det blev her eftersom jeg skal ha kejsersnit her på mandag klokken 10.00 !!!:-D- Når, men her kommer mit spørgsmål:Er der nogle herinde, som har ligget på OUH, som har nogle erfaring med enestue/delestue? Kan man godt tillade sig at spørger om man kan få enestue? Eller er der nogle "specielle" som får dem?Jeg er jo meget ung & tror bare jeg har svært ved at skulle lærer det hele i samvær med en anden ny. Jeg ikke så god til sådan noget med at være sammen med nye personer og især ikke når jeg skal "bo" med hende i nogle dage. Håber nogle kan svare lidt på mine spørgsmål. KH herfra!!Kh. William
Vi var 2 på en 4 mands stue..
Vi skulle nemlig begge have pks, så det var nu meget hyggeligt. Så havde man en at være ynkelig og hjælpeløs sammen med...
Jeg fik enestue på OUH, For min datter`s far os blev indlagt med ... Efter som jeg fik kejsersnit os ... Men jeg fik afvide af de kun har en enestue på OUH ...
vil bare lige sige held og lykke med det hele i dag søde
Da jeg fik pks i december , lå jeg på 4-sengs stue .. Der var hele tiden mindst én anden :b
Jeg fik af vide , at enestuerne er til dem som har haft en besværgelig fødsel , for tidlig fødte og sådan .. Så jeg håbede ikke på en enestue (;
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128