Enestue ouh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.140 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Williams'Mor

Hej folkens.
Ved ikke lige hvor jeg ellers skulle "plante" denne tråd, så det blev her eftersom jeg skal ha kejsersnit her på mandag klokken 10.00 !!!:-D

- Når, men her kommer mit spørgsmål:
Er der nogle herinde, som har ligget på OUH, som har nogle erfaring med enestue/delestue? Kan man godt tillade sig at spørger om man kan få enestue? Eller er der nogle "specielle" som får dem?
Jeg er jo meget ung & tror bare jeg har svært ved at skulle lærer det hele i samvær med en anden ny. Jeg ikke så god til sådan noget med at være sammen med nye personer og især ikke når jeg skal "bo" med hende i nogle dage.

Håber nogle kan svare lidt på mine spørgsmål. KH herfra!!

Kh. William

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Williams'Mor

KH. Williams Mor*

Anmeld

7. maj 2011

Nadia&Daniel

Williams'Mor skriver:

Hej folkens.
Ved ikke lige hvor jeg ellers skulle "plante" denne tråd, så det blev her eftersom jeg skal ha kejsersnit her på mandag klokken 10.00 !!!:-D

- Når, men her kommer mit spørgsmål:
Er der nogle herinde, som har ligget på OUH, som har nogle erfaring med enestue/delestue? Kan man godt tillade sig at spørger om man kan få enestue? Eller er der nogle "specielle" som får dem?
Jeg er jo meget ung & tror bare jeg har svært ved at skulle lærer det hele i samvær med en anden ny. Jeg ikke så god til sådan noget med at være sammen med nye personer og især ikke når jeg skal "bo" med hende i nogle dage.

Håber nogle kan svare lidt på mine spørgsmål. KH herfra!!

Kh. William

Da jeg fik kejsersnit (Gentofte), fik min mand og jeg enestue - lå der mandag til søndag.. Men tirsdagen efter den søndag vi tog hjem, var der flere på stuene pga mange fødelser..

Anmeld

7. maj 2011

Williams'Mor

Eyh, det ikke fordi jeg vil forlange alt muligt og være snobbet og sart, men kunne nu bare godt tænke mig "fred" til at lærer det hele. Jeg har også bare altid haft meget svært ved at snakke med fremmede, og vil helst undgå at skulle ligge med andre.
Vil nu bare gerne være "mig" selv og lære hvordan den nye "titel" skal håndteres osv.

Anmeld

7. maj 2011

4kløver

Det tror jeg ikke at du skal håbe på. Men vis du kommer på hotelet så er der kun ene stue.

Anmeld

7. maj 2011

Williams'Mor

4kløver skriver:

Det tror jeg ikke at du skal håbe på. Men vis du kommer på hotelet så er der kun ene stue.

Nej, jeg skal ligge og barsle på D1 nogle dage :-))

Anmeld

7. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Jeg fik PKS på OUH... De forsøger så vidt muligt at have een eller to på stuerne... Vi lå to... Partnere kan ikke overnatte med mindre der har været komplikationer

Anmeld

7. maj 2011

4kløver

Ok. Men som jeg husker har de kun 2 ene stuer.men det er 13 år siden jeg lå der.

Anmeld

7. maj 2011

Williams'Mor

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg fik PKS på OUH... De forsøger så vidt muligt at have een eller to på stuerne... Vi lå to... Partnere kan ikke overnatte med mindre der har været komplikationer

Hmm. Min søster fik at vide nu hvor far ikke var der til at overnatte osv. så kunne hun overtage hans plads og sove der??:s Åh, nu håber jeg da godt nok hun kan sove der altså

Anmeld

7. maj 2011

Williams'Mor

4kløver skriver:

Ok. Men som jeg husker har de kun 2 ene stuer.men det er 13 år siden jeg lå der.

Hehe!! 13 År, ja det ldit tid siden.  Håber jeg får en enestue.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.