Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
cecilie1984 skriver: nej det er ikke solgt endnu. dog skriver jeg med en på trendsales som er interesseret i rosemunde tunikaen. er du interesseret i de 2 andre ting kan du få dem for 150 pp kan ikke sælge tunikaen før jeg ved om den anden er interesseret. Har lidt andet i 92-98 i en anden salgs annonce hvis det avr noget. Bla katvig og ej sikke lej
nej det er ikke solgt endnu. dog skriver jeg med en på trendsales som er interesseret i rosemunde tunikaen.
er du interesseret i de 2 andre ting kan du få dem for 150 pp
kan ikke sælge tunikaen før jeg ved om den anden er interesseret.
Har lidt andet i 92-98 i en anden salgs annonce hvis det avr noget. Bla katvig og ej sikke lej
Altså 300 kr. i alt? Blir´ for dyrt for mig - tak alligevel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Isabeau skriver: Altså 300 kr. i alt? Blir´ for dyrt for mig - tak alligevel
nej 150 pp i alt for bukser og hummel bluse.
op
cecilie1984 skriver: sælges billig. 2 par name it cowboy bukser. som nye størrelse 92 1 par krutter bukser med sommerfugl god emn brugt størrelse 92 hummel bluse med glimmer god men BRUGT størrelse 92 Rosemunde kjole/tunika aldrig brugt. Størrelse 2 år (92) Mini a ture kjole med bindebånd, god men brugt. Størrelse 2 år
sælges billig.
2 par name it cowboy bukser. som nye størrelse 92
1 par krutter bukser med sommerfugl god emn brugt størrelse 92
hummel bluse med glimmer god men BRUGT størrelse 92
Rosemunde kjole/tunika aldrig brugt. Størrelse 2 år (92)
Mini a ture kjole med bindebånd, god men brugt. Størrelse 2 år
hej har du solgt de jeans med lynlås lommer? og hvad skal du ha for dem inkl porto?
Har du solgt Hummel blusen??
Nadi skriver: Har du solgt Hummel blusen??
nej den er ikke solgt endnu
cecilie1984 skriver: nej den er ikke solgt endnu
hva skal du have for den??
Mor til lille Matilde skriver: hej har du solgt de jeans med lynlås lommer? og hvad skal du ha for dem inkl porto?
jeans med lommer og lynlås er ikke solgt endnu.
de er brugt 2 gange og du kan få dem for 110 incl porto
Nadi skriver: hva skal du have for den??
60 incl porto
OP
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128