Så skal Mamma ud i aften.....måske. Råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

PeruBaby

Multebær skriver:

Jeg kom afsted 

Da han havde nægtet at tage flasken i løbet af dagen prøvede jeg lige en sidste gang kl 15.30 mens han lå på puslebordet. Så var der bid og han slubrede lige 100 ml på få minutter.

Jeg brugte lige en ammepumpen en ekstra gang ved 16 tiden og kunne så stille samlet 175 ml i køleren til farmand.

Så smuttede jeg ellers afsted med veninde kl 17 i høje hæle og kjole uden knapper (oh what a joy) havde endda taget en 'rigtig' BH på (men med ammeindlæg 

Far sagde at han sov til ved 21 tiden og så slubrede han al mælken i en omgang. Kl 23 fik jeg en besked om at Karlo savnede sin mor ikke fordi han var utrøstelig men han var begyndt sådan at kigge sig omkring efter mig og være lidt urolig. Jeg hoppede i en taxa lidt i kl 24 fordi jeg synes at jeg faktisk også havde været ude længe nok og var meget opsat på at det gerne måtte forblive en succeshistorie  

Så mor var i byen i 7 timer og fik faktisk et par glas champagne Det var skønt at føle sig som en del af fællesskabet. 

Da jeg kom hjem var der masser af mælk i babserne og jeg synes lige pludselig at Karlo så så stor ud. Kan de beber virkelig vokse på 7 timer 

Fedt at du kom afsted!! Det må have være SÅ skønt!! Kunne også godt tænke mig lidt bobler en dag...

Her er det endnu kun blevet til at far og Sofia har været alene ude at handle med bebsi i bæreselen i 1 1/2 - 2 timer, og det var gået SÅÅÅ fint. Far var stolt og havde helt klart mod på at prøve det igen, så det var dejligt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.