Hej piger, i aften skal jeg for første gang være væk fra Karlo i mere end de 20 min jeg var uden ham i Jysk sengetøj i sidste uge
Nerverne sidder lidt uden på tøjet må jeg nok indrømme. Nå men en gang skal jo være den første!
.
Jeg har forsøgt at bruge ammepumpe her kl. 13 men der kom kun 100 ml mælk. Nu har jeg taget mig en øl og vil så prøve igen om en kl 16.
Jeg regner med at være væk fra kl 17-24 hvor meget mælk skal jeg regne med at Karlo har brug for mens far og ham er alene? Han er lige over 6 kg men jeg ved ikke hvor meget han plejer at spise da han ikke har fået andet end bryst.
Vi har lige prøvet at give ham noget mme og det var absolut ikke nogen succes. Han ville slet ikke tage sutteflasken
han blev så hissig og skreg og skreg indtil han til sidst 'kollapsede' og faldt i søvn.
Er mit projekt med at prøve at tage ud for risikabelt synes I? Jeg kan være hjemme på under 40 minutter hvis det går galt. Hvad synes i skal jeg springe ud i det og hvor meget mælk skal jeg have stillet klar inden jeg tager afsted tror I?
Nøj hvor er jeg spændt på om mission 'Mor uden ammeknapper i blusen' lykkedes i aften
Anmeld