autostol...plasering på bagsædet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2008

Loggidut

Jeanette skriver:

Men hvad så med de hårde opbremsninger, hvis man kører galt - så er der ikke et sæde foran til at tage i mod, hvis stolen river sig løs og så ryger bebs direkte ud gennem forruden.......aaehh måske var den liiiige....eller det kunne jo godt ske

På den anden side, så har vi en bagudvendt stol og den er vildt stor, så den ville ikke kunne komme forbi de to sæder, hvis den sat i midten bagudvendt.....måske skulle man prøve! Så er det også nemmere for mig, at komme til hende i stedet for at jeg pt. nu sidder på forsædet og hun sidder bagudvendt bag mig, så jeg må kravle om på bagsædet med stor mave osv. for at give hende sutten eller en bog at kigge i (ja, hun vil ikke køre bil, så vi hygger os på de kørerture ).

Mht. arbejdsstillingen, så kravler Tif jo selv lige om lidt op i stolen (he he....) og så kan man sidde fint ved siden af og spænde selen istedet for at stå bøjet med numsen ude i regnvejret.

ja se...du kan læse mellem linjer...alt det her udspringer af en fjollet DVD til bilen...ja er det ikke åndsvagt...men vi har fået tilbudt at købe en kammerats DVD til bilen, billigt, og med kviteringer og hele pivtøjet, der er to skørme til som skal monteres på nakkestøtterne af de forreste sæder.

Hvis nu at Tif sidder bag det ene sæde, så kan hun jo sparke på de her skærme, og det er der jo ingen grund til, så min ide...kald den bare skør, er at hun snart er stor nok til selv at kravle ind...og når hun kan det, så kan vi montere sædet i midten, og fylde bilen op med de der DVD skærme...

jaaaa.....jeg tænker langt ind i fremtiden...ved det godt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2008

Tikki

ja se...du kan læse mellem linjer...alt det her udspringer af en fjollet DVD til bilen...ja er det ikke åndsvagt...men vi har fået tilbudt at købe en kammerats DVD til bilen, billigt, og med kviteringer og hele pivtøjet, der er to skørme til som skal monteres på nakkestøtterne af de forreste sæder.

Hvis nu at Tif sidder bag det ene sæde, så kan hun jo sparke på de her skærme, og det er der jo ingen grund til, så min ide...kald den bare skør, er at hun snart er stor nok til selv at kravle ind...og når hun kan det, så kan vi montere sædet i midten, og fylde bilen op med de der DVD skærme...

jaaaa.....jeg tænker langt ind i fremtiden...ved det godt....

Det lyder ski da fedt med sådan en dvd-dims. Er det så store skræme, at hun kan nå helt op på nakkestøtte og sparke til dem?

Men ellers kan du da sagtens sætte hende ind i midten af bilen - du kan jo bare sætte dig ind på sædet ved siden af, med hende på skødet og så derfra sætte hende i autostolen og spænde hende fast, mens du sidder ned ved siden af...det er da en behagelig arbejdsstilling i modsætning til den med bøjet ryg og numse ud i regnvejret. Synes da bare du skal prøve nu og så lade være at kalde det fremtid med de dvd-skærme. Tro mig, jeg har flere gange overvejet at prøve med sådan en dvd, når vi kører - det kan da i hvert fald give 20 minutters ro

Anmeld

8. november 2008

Loggidut

Ja, altså, hvis det ikke var for at vi kunne få den billigt, så ville jeg sige...hmmm...hvad skal vi bruge den til, men nu har vi jo store drenge, og den er mest minded på dem! Synes lidt det er deres tur til at føle der bliver gjort lidt for dem...især fordi de var så enormt søde i den tid hvor alting kneb voldsomt herhjemme...de tiggede Aldrig, tvært i mod, så jeg tror lidt Michael gør det for at glæde dem.

Ja måske skulle vi bare springe ud i det, og dog, det er sjældent vi kører så langt at vi kan anvende dem, så måske skulle man lade stolen være hvor den er nu, og nøjes med at montere den ene skærm på bagsiden af føresædet...drengene er i grunden så store nu at de ikke sidder og slåsser når vi kører, så de kan jo i grunden godt dele om en...sådan ved nærmere eftertanke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.