det med lort i stride strømme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. november 2008

Loggidut

var jo en tand...og jeg har først opdaget den i dag...helt inde i kinden i overmunden...og den er ved at være pænt fremme...og tænk jeg har børstet tænder på tøsen uden at se den...dahm, jeg tror ikke på den er kommet frem i dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2008

ivfmarie

tsk tsk... og i går glemte du hende på trappen... Har du travlt Loggi??

Ved du hva.. de der tænder, dem har jeg bare slet ikke styr på. Jeg gider ikke bruge min tid og Maltes humør på at gå og tjekke i tide og utide, de kommer jo ud uanset om vi ser det eller ej (og Malte er urimelig uanset om han får tænder eller ej )
Men tillykke med tanden, og så mon så ikke der kommer styr på Prinsessens "nr 2" nu hvor tanden er kommet igennem?

Knus Marie , der ved at Malte har fået kindtænde - men det er kun fordi jeg kan se helt ned i halsen af ham når han skriger, og så ser man da en tand i ny og næ

Anmeld

6. november 2008

Loggidut

Harhhh....niks nej...styr på hende...du er da fuld...der kommer bare flere og flere og flere...nu har hun 5 tænder, og guderne skal vide der skal mange til før de er helt ovre det...

de store drenge har aldrig døjet med at få tænderne...men Tif har bare så ondt når de er på vej frem...hmmmm...det er i grunden rigtigt synd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.