børne-eksem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. november 2008

ivfmarie

fortæl fortæl... hvordan ved man om ungerne har det?

Malte har bitte-små knopper på knæ/lår og albuer -. det virker næsten som om hunden er meget tør på disse områder. Ku det være ovennævnte? Hvid ja - what to do??

Marie - må hellere putte Malten nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2008

Loggidut

Christians allergi/eksem kom som sagt tusind gange før, af komælk, svinekød og oksekød, og han slog ud i nogle underlige røde tørre plamager...han var helt ubehagelig at røre ved...det blussede så op når han var i bad, eller havde det meget varmt.

man siger at børneeksem starter i haserne, altså de varme steder...men lad dig ikke snyde, for det gør børnesygsomme altså også...

så giv det er døgn, og se hvad det udvikler sig til...bliver det som du siger de få steder...så kunne det godt tyde på eksem...

måske er tiden inde til at banke i bordet over for den dpér....hvis nu det er mælk han ikke så godt kan klare...?

hmmm, og så gør vinteren jo forresten også sit til det med det tørre hud...men det ved du jo!

Anmeld

6. november 2008

bette

jeg har selv børne eksem.
det starter som loggi skriver i knæhaserne og ved albue led og så klør det som bare......
det er ikke hvidt medmindre det skaller og er tørt..
ellers er det rødt.. men han kradser jo nok heller ik så meget i det..
mikkels startede også på benene og på armene..
jeg har så kommet det til livs ved at skifte olien i hans mad.. eller dvs hele familiens mad..

lyder underligt men det hjælper også på mit kontakt eksem på hænderne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.