hvor meget vejer jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Steph_Laurits

Anonym skriver:

jeg stoppede med at amme

Jeg spiser måske lidt mindre end før, men jeg har ikke lagt mine kostvaner om som sådan... Jeg er, åbenbart, bare en af dem der får nogle solide fedtdepoter når vi er 2 der skal lave af det haha

Hold da op, det er da effektiv slankekur der vil noget

Frygter bare jeg bliver sådan en feee' prop der aldrig ville kunne komme af med det igen
Var vildt tynd engang, men så da min daværende kæreste gik fra mig - så skal jeg ellers lige love for at der er kommet kilo på
Og det var ikke engang fordi jeg begyndte at trøstespise eller noget der ligner - spiste det jeg plejede. Men ALT har bare sat sig siden!

Jeg er begyndt at løbe osv. men intet sker der. Taber jeg 1 kg. så viser vægten en stigning igen dagen efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Hold da op, det er da effektiv slankekur der vil noget

Frygter bare jeg bliver sådan en feee' prop der aldrig ville kunne komme af med det igen
Var vildt tynd engang, men så da min daværende kæreste gik fra mig - så skal jeg ellers lige love for at der er kommet kilo på
Og det var ikke engang fordi jeg begyndte at trøstespise eller noget der ligner - spiste det jeg plejede. Men ALT har bare sat sig siden!

Jeg er begyndt at løbe osv. men intet sker der. Taber jeg 1 kg. så viser vægten en stigning igen dagen efter

åååhh hvor jeg kender det

Har også haft perioder hvor jeg tog 3 kg på bare jeg KIGGEDE på en plade chokolade

Jeg vejere 55 kg. da jeg blev gravid.. en anelse undervægtig,men ikke sådan alarmerende... så det var altså ikke sjovt pludselig at veje 69 kg og SLET ikke føle sig attraktiv

men jeg forestiller mig da at jeg kan smide et kg eller 2 mere når jeg begynder på mit vand-halløj

Jeg tror bare der er perioder hvor man tager på af alt og andre perioder hvor det er lettere med vægten.. hmm..

Anmeld

6. maj 2011

anna-jonas

56-57 kg???

Anmeld

6. maj 2011

Steph_Laurits

Anonym skriver:

åååhh hvor jeg kender det

Har også haft perioder hvor jeg tog 3 kg på bare jeg KIGGEDE på en plade chokolade

Jeg vejere 55 kg. da jeg blev gravid.. en anelse undervægtig,men ikke sådan alarmerende... så det var altså ikke sjovt pludselig at veje 69 kg og SLET ikke føle sig attraktiv

men jeg forestiller mig da at jeg kan smide et kg eller 2 mere når jeg begynder på mit vand-halløj

Jeg tror bare der er perioder hvor man tager på af alt og andre perioder hvor det er lettere med vægten.. hmm..

Gid jeg bare havde bare én periode hvor jeg ikke tager på

Føler mig SÅ ulækker - har sågar fået nogen grimme strækmærker fordi jeg ud af det blå tog røv meget på på kort tid! ARGH!!

Må jo bare kæmpe videre - og ellers bare drømme om min tidligere krop! Suk.

MISUNDER DIG!!

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Gid jeg bare havde bare én periode hvor jeg ikke tager på

Føler mig SÅ ulækker - har sågar fået nogen grimme strækmærker fordi jeg ud af det blå tog røv meget på på kort tid! ARGH!!

Må jo bare kæmpe videre - og ellers bare drømme om min tidligere krop! Suk.

MISUNDER DIG!!

Jeg er sikker på du nok skal tabe dig igen

En ting der virkelig har hjulpet mig tidligere er at skære ned på størrelsen af mine portioner... Man vænner sig ret hurtigt til at spise mere end man har brug for og så er det man tager på

Jeg hader at levne - særligt når det er god mad - men det har virkelig hjulpet mig

Anmeld

6. maj 2011

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Jeg er sikker på du nok skal tabe dig igen

En ting der virkelig har hjulpet mig tidligere er at skære ned på størrelsen af mine portioner... Man vænner sig ret hurtigt til at spise mere end man har brug for og så er det man tager på

Jeg hader at levne - særligt når det er god mad - men det har virkelig hjulpet mig

Synes også jeg tænker over det. Men lige lidt hjælper det!
Går ud og købe mig en ny badevægt indtil jeg finder en jeg kan forenes med

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Synes også jeg tænker over det. Men lige lidt hjælper det!
Går ud og købe mig en ny badevægt indtil jeg finder en jeg kan forenes med

hvis ikke der var så langt kunne du også bare gå til svømning med mig

Anmeld

6. maj 2011

Steph_Laurits

Anonym skriver:

hvis ikke der var så langt kunne du også bare gå til svømning med mig

Årh det kunne have været kanon hyggeligt og noget jeg vildt gerne ville  Men øvsen for afstanden - i så fald ville det blive et dyrt medlemskab så

Anmeld

6. maj 2011

Bom

Anonym skriver:

tusind tak for alle budene det er faktisk meget sjovt at høre og særligt at høre begrundelserne

Jeg vejer 60 kg...

Og til dem der vil vide det.. så tjek lige underbukserne

https://www.baby.dk/debat/40314pi1/uge-39/386-sidste-billeder.aspx#GoToMessage

Hehe tænkte nok det var dig søde..  Synes der var noget bekendt ved den arm.. Den har jo været med på en masse mave billeder..

Anmeld

6. maj 2011

Maria.

Anonym skriver:

tusind tak for alle budene det er faktisk meget sjovt at høre og særligt at høre begrundelserne

Jeg vejer 60 kg...

Og til dem der vil vide det.. så tjek lige underbukserne

https://www.baby.dk/debat/40314pi1/uge-39/386-sidste-billeder.aspx#GoToMessage

Hehe.. Jeg kunne kende dine underbukser smukke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.