hvor meget vejer jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Københavnermor

Anonym skriver:

tusind tak for alle budene det er faktisk meget sjovt at høre og særligt at høre begrundelserne

Jeg vejer 60 kg...

Og til dem der vil vide det.. så tjek lige underbukserne

https://www.baby.dk/debat/40314pi1/uge-39/386-sidste-billeder.aspx#GoToMessage

Sejt, jeg gættede helt rigtigt!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Steph_Laurits

Anonym skriver:

tusind tak

Laura er 14½ måned nu, så jeg har haft lidt tid til at komme mig Håber på at få strammet lidt mere op, men vægten er jeg tilfreds med

Du kan roligt være stolt!

Jeg drømmer om en flad mave osv. men ja - syntes kun vægten stiger

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Du kan roligt være stolt!

Jeg drømmer om en flad mave osv. men ja - syntes kun vægten stiger

jeg tabte mig LYNhurtigt efter fødslen og tænkte YES!!!! og så skal jeg ellers lige love for at ammedepoterne kom drønende Jeg tog ligeså meget på som under graviditeten, men denne gang var der altså IKKE baby, moderkage, vand osv der talte med og jeg kunne BARE IKKE TABE DEM

Laura ville ikke ammes mere da hun var 11½ måned (passede mig fint, ville have stoppet en uge senere havde hun ikke selv sagt fra ) og efter det er jeg pludselig begyndt at tabe mig.. skønt! så jeg har tabt 9 kg på 3 mdr jeg kan desværre ikke rigtigt træne da min ryg er ødelagt, men jeg skal i gang med noget vandtræning nu, så det kan måske give lidt!

Men TUSIND tak for dine ord... det betyder faktisk rigtigt meget (og meget mere end jeg troede )

Anmeld

6. maj 2011

misslea

Hejsa...

Jeg er 170 høj og vejer 61 kg! Din krop minder VIRKELIG meget om min... eller i hvert fald din overkrop....!

Så jeg gætter på 59-61 kg!!!

Anmeld

6. maj 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Jeg synes ikke min vægt og mit udseende passer sammen! Så nu spørger jeg Jer hvad I tror jeg vejer

Dem af Jer der kan spotte hvem jeg er, hold det lige for Jer selv Det er ikke sjovt hvis der er nogen der får flere ledetråde

Jeg ved godt det er SINDSYGT svært at gætte, men prøv

Nå.. jeg er 25, har ét barn og er ca 170 høj

Omkring 50-55, du ser meget spinkel ud (på den gode måde)  

Anmeld

6. maj 2011

tinasmor

Misselbek skriver:

Omkring 50-55, du ser meget spinkel ud (på den gode måde)  

Hun svarede tidligere i tråden at det var 60 kilo (og så er der link til hvor hun var højgravid)

Anmeld

6. maj 2011

Lunae

Anonym skriver:

Jeg synes ikke min vægt og mit udseende passer sammen! Så nu spørger jeg Jer hvad I tror jeg vejer

Dem af Jer der kan spotte hvem jeg er, hold det lige for Jer selv Det er ikke sjovt hvis der er nogen der får flere ledetråde

Jeg ved godt det er SINDSYGT svært at gætte, men prøv

Nå.. jeg er 25, har ét barn og er ca 170 høj

jeg tror, at du vejer omkring 60 kg!

Anmeld

6. maj 2011

Steph_Laurits

Anonym skriver:

jeg tabte mig LYNhurtigt efter fødslen og tænkte YES!!!! og så skal jeg ellers lige love for at ammedepoterne kom drønende Jeg tog ligeså meget på som under graviditeten, men denne gang var der altså IKKE baby, moderkage, vand osv der talte med og jeg kunne BARE IKKE TABE DEM

Laura ville ikke ammes mere da hun var 11½ måned (passede mig fint, ville have stoppet en uge senere havde hun ikke selv sagt fra ) og efter det er jeg pludselig begyndt at tabe mig.. skønt! så jeg har tabt 9 kg på 3 mdr jeg kan desværre ikke rigtigt træne da min ryg er ødelagt, men jeg skal i gang med noget vandtræning nu, så det kan måske give lidt!

Men TUSIND tak for dine ord... det betyder faktisk rigtigt meget (og meget mere end jeg troede )

Det er sgu alligevel godt gået! Super fedt

Hvordan tabte du de 9 kg.?

Anmeld

6. maj 2011

Sphynxlover

Du ser ud til at have en smuk krop lige som den skal være hverken for tynd eller for tyk

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Det er sgu alligevel godt gået! Super fedt

Hvordan tabte du de 9 kg.?

jeg stoppede med at amme

Jeg spiser måske lidt mindre end før, men jeg har ikke lagt mine kostvaner om som sådan... Jeg er, åbenbart, bare en af dem der får nogle solide fedtdepoter når vi er 2 der skal lave af det haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.