Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sælger ud af div. ting og sager - Ingen mindstepris, bare byd Billede 1: - Brudepige/galla/aften kjole, bruge en enkel gang. Kobberfarvet og str. S. (Skal stryges - UPS! )Billede 2: Sort fjernsyn 21" - Ophæng medfølger.Billede 3: Tørre og vaskemaskine. Dog er tørrefunktionen i stykker, men selve vaskemaskinen fejler absolut intet.Billede 4: Reol - 6 hylder.Derover sælges endnu et fjernsyn på 28" i sort og kasser/sække med babytøj (drenge og neutral) i str. 50, 56, 62 og 68.Sælger også bogen "Hvor lagde jeg babyen?" - Alletiders bog, og burde læses af alle gravide.. Kan stærk anbefales Byd byd byd byd!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria. skriver: Hva skal du ha for babytøj, og vil du sende??
Hva skal du ha for babytøj, og vil du sende??
Du må meget gerne byde, da jeg ikke er så god til det der.Jeg har ikke tal på det hele, men jeg kan lige sætte mig til at tælle bodyer, bukser, bluser mm. , og tage billeder i aften, hvis du er interesseret?Ja, vi kan sagtens finde ud af at jeg sender
Sees. skriver: Du må meget gerne byde, da jeg ikke er så god til det der.Jeg har ikke tal på det hele, men jeg kan lige sætte mig til at tælle bodyer, bukser, bluser mm. , og tage billeder i aften, hvis du er interesseret?Ja, vi kan sagtens finde ud af at jeg sender
Maria. skriver: Det er egentlig ikke til mig.. Kender en der venter en lille dreng men hun har ikk så mange penge.. Så det var bare hvis det var billigt.. :-) Det gør ikke så meget med billeder..
Det er egentlig ikke til mig.. Kender en der venter en lille dreng men hun har ikk så mange penge.. Så det var bare hvis det var billigt.. :-) Det gør ikke så meget med billeder..
troede lige
Caroline86 skriver: troede lige
Skriv hvad hun vil give, og så skal jeg fortælle om jeg synes det er ok Jeg har glemt at hive kasserne ud fra knægtens værelse, inden han blev puttet, men jeg gør det lige imorgen formiddag istedet for - Jeg vil meget gerne hjælpe hende
Er du stadig interesseret?
Opsedasse.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128