Lillemandens bolig 31+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Happiness

Jeg elsker fredage, der er det nemlig også mavebillede tid

Har gået hjemme i lidt over en uge nu, og nyder det! Får gjort hovedrent, vasket tøjet i bund og alle de ting som overskudet ikke har været til efter job og lign.

Vi (læs JEG) er snart ved at være færdige med lillemandens hjørne i soveværelset. Det blir bare SÅ fint. Har bestilt nogle wallstickers med elefanter på, som skal op på væggen. Og så skal uroen hænges i loftet. Men ellers er der snart babyklart

Nå men her er et billede fra imorges 31+0:

(er lidt sløret, men opdagede det først efter jeg havde spist, og så ville jeg ikke tage et nyt, da maven jo ændrer sig efter mad )

Nå men rigtig god weekend til alle i skønne mennesker herinde!

Camilla

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Mor til Mike

Happiness skriver:

Jeg elsker fredage, der er det nemlig også mavebillede tid

Har gået hjemme i lidt over en uge nu, og nyder det! Får gjort hovedrent, vasket tøjet i bund og alle de ting som overskudet ikke har været til efter job og lign.

Vi (læs JEG) er snart ved at være færdige med lillemandens hjørne i soveværelset. Det blir bare SÅ fint. Har bestilt nogle wallstickers med elefanter på, som skal op på væggen. Og så skal uroen hænges i loftet. Men ellers er der snart babyklart

Nå men her er et billede fra imorges 31+0:

(er lidt sløret, men opdagede det først efter jeg havde spist, og så ville jeg ikke tage et nyt, da maven jo ændrer sig efter mad )

Nå men rigtig god weekend til alle i skønne mennesker herinde!

Camilla

Anmeld

9. maj 2011

Jemion

Smukke mave Hvor er det lækkert "I" snart er færdige med hans hjørne  

Anmeld

9. maj 2011

Happiness

Jemion skriver:

Smukke mave Hvor er det lækkert "I" snart er færdige med hans hjørne  

Tak Og hehe... ja, det er vidst mest mig der indretter Men så får jeg det jo også som jeg vil have det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.