Benjamin stadigvæk indlagt - lidt positivt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

banaman89

B&J skriver:

JUBIII han spise flaske ej hvor må i være så glade søde JUBII... og øv sikke en aften de skulle ha haft en af stegepanden så de to kunne sove 

Ja søde , vi er ret glade

Faren til børnene kom kl.2 i nat for at hente børnene , men der blev jeg sGu bare så pisse sur at jeg bad ham om at gå igen for det var synd at skulle til at vække de børn , når jeg endelig havde fået dem til at sove , den ene af tvillingerne rystede helt vildt fordi hun var bange ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

Hejsa...

Hvor er det godt at det går en tand fremad med jeres benjamin og hvor er det flot at han har taget lidt mme - det skisme sejt.

Har læst hver en opdatering ang jer og jeres dreng og har bare været måløs. Har ikke villet komentere så megt i de andre tråde da det nok mest ville være myndiget på ham der sparked. Hvilket ville være negativt og det er det sidste i brug for. 

Ønsker benjamin en rigtig god bedring og må han komme ud på den anden side - som den dreng han altid har været, uden mén og andre ting..

Anmeld

6. maj 2011

B&J

banaman89 skriver:

Ja søde , vi er ret glade

Faren til børnene kom kl.2 i nat for at hente børnene , men der blev jeg sGu bare så pisse sur at jeg bad ham om at gå igen for det var synd at skulle til at vække de børn , når jeg endelig havde fået dem til at sove , den ene af tvillingerne rystede helt vildt fordi hun var bange ..

ja det må slet ikke være sjovt og slet ikke når det er ens mor og far stakkels børn men vi begge kender jo til sådan nogle forælder øv

Anmeld

6. maj 2011

N&J

Hvor er det godt at høre at der tros alt er gode nyheder,  finger for at skanningen viser at blødningen er stoppet og I snart får jeres glade dreng tilbage, det er positivt at I er blevet flyttet tilbage til esbjerg, de havde de jo ikke gjort hvis der ikke havde været fremskridt. 

Anmeld

7. maj 2011

Lone Jakobsen

hvor er jeg glad for at læse at jeres lille søn endelig er begyndt at spise lidt igen.

kan kun beundre det overskud du har til naboens børn, og jeg synes det er utroligt stort af dig at du tar dig sådan af dem. selv med alle de bekymringer i har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.