Endnu engang tak til B&J for at videre give updateringer om vores ulykkelig liv pt.. 
Som hun skrev:
Så blev Benjamin overført til Rigshospitalet tirsdag og blev boret i hovedet et lille hul for at få stoppet blødningen, som de siger at det lykkes .. Han skal dog scannes imorgen for at være helt sikker på at den er stoppet .. Benjamin blev lagt i narkose og FUCK det var hårdt at gå fra ham
ligeså hårdt at bare sidde og vente på at høre at han var vågen igen og om alt var gået som det skulle
Vi blev så overført tilbage til Esbjerg syghus igen til overvågningen .. Så nu kan vi ikke rigtig gøre andet end at vente på at der sker noget forhåbentlig godt med Benjamin .. Han har idag taget noget MME i flasken selv 
Igår synes sygeplejerskerne at vi skulle tage hjem og bare sove for at lige komme lidt væk fra sygehuset , vi takkede ja til det og føler nu at det skulle vi bare ikke havde gjordt for fuck en aften/nat vi havde ..
Der er et par som er flyttet sammen for 14 dage siden og de havde så drukket alt for meget og været oppe og slås så kvinden blødte helt vildt (de har tilsammen 7 børn) der var råben og skrigen i 1-2 timer hvor jeg så til sidst var så træt af at hører på det at jeg gik ned og så hva der lige var sket , da børnene bare løb skrigene rundt, i næsten ingen tøj og ingen sko .. Så det ender med at kl.23.30 tager vi 3 af børnene ind i vores hjem for at få dem varmet og til at sove ..
Mvh Anna - som bare synes det er hårdt det hele men jeg er nok også lidt for god af mig selv 
Anmeld