Benjamin stadigvæk indlagt - lidt positivt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.488 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

banaman89

Endnu engang tak til B&J for at videre give updateringer om vores ulykkelig liv pt..

Som hun skrev:

Så blev Benjamin overført til Rigshospitalet tirsdag og blev boret i hovedet et lille hul for at få stoppet blødningen, som de siger at det lykkes .. Han skal dog scannes imorgen for at være helt sikker på at den er stoppet .. Benjamin blev lagt i narkose og FUCK det var hårdt at gå fra ham  ligeså hårdt at bare sidde og vente på at høre at han var vågen igen og om alt var gået som det skulle

Vi blev så overført tilbage til Esbjerg syghus igen til overvågningen .. Så nu kan vi ikke rigtig gøre andet end at vente på at der sker noget forhåbentlig godt med Benjamin .. Han har idag taget noget MME i flasken selv  

Igår synes sygeplejerskerne at vi skulle tage hjem og bare sove for at lige komme lidt væk fra sygehuset , vi takkede ja til det og føler nu at det skulle vi bare ikke havde gjordt for fuck en aften/nat vi havde ..

Der er et par som er flyttet sammen for 14 dage siden og de havde så drukket alt for meget og været oppe og slås så kvinden blødte helt vildt (de har tilsammen 7 børn) der var råben og skrigen i 1-2 timer hvor jeg så til sidst var så træt af at hører på det at jeg gik ned og så hva der lige var sket , da børnene bare løb skrigene rundt, i næsten ingen tøj og ingen sko .. Så det ender med at kl.23.30 tager vi 3 af børnene ind i vores hjem for at få dem varmet og til at sove ..

Mvh Anna - som bare synes det er hårdt det hele men jeg er nok også lidt for god af mig selv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Nalle

Dejligt at det går den rigtige vej, og han selv vil spise lidt!

Anmeld

6. maj 2011

Mamalou

Tak for updaten, I er bestemt i mine tanker. Hvor er det dejligt at der er positivt nyt for lille Benjamin. Jeg håber inderligt at Benjamin bliver frisk inden længe uden mén.Det lyder til, at I er rigtig uheldige for tiden, som I "løber" ind i konflikter. Jeg er imponeret over jeres overskud til at tage jer af naboens børn. Jeg ønsker jer alt det bedste!Kram Louise

Anmeld

6. maj 2011

Mullemus86

Hvor er det dejligt at operationen gik godt..! og fantastisk at han selv vil spise lidt.. Håber at det hele går fremad nu

Anmeld

6. maj 2011

signe.

Tænker så meget på jer og virkelig positivt han spiser lidt selv.. Gud, hvor har du meget overskud, lige med hensyn til naboens børn, men ja som du selv siger, du skal huske at tænke på jer selv også i denne tid

Anmeld

6. maj 2011

banaman89

Nalle skriver:

Dejligt at det går den rigtige vej, og han selv vil spise lidt!

Tak - jeg blev også vildt glad da han lå/sad hos mig og tog af den flaske som var det slik

Anmeld

6. maj 2011

banaman89

Mamalou skriver:

Tak for updaten, I er bestemt i mine tanker. Hvor er det dejligt at der er positivt nyt for lille Benjamin. Jeg håber inderligt at Benjamin bliver frisk inden længe uden mén.Det lyder til, at I er rigtig uheldige for tiden, som I "løber" ind i konflikter. Jeg er imponeret over jeres overskud til at tage jer af naboens børn. Jeg ønsker jer alt det bedste!Kram Louise

Tusinden tak  Føler virkelig også at vi løber ind i alle problemerne som om vi ikke kan komme udenom dem alle  Jeg kunne bare ikke lade de børn stå derude i kulden så måtte bare gøre noget ..

Anmeld

6. maj 2011

B&J

JUBIII han spise flaske ej hvor må i være så glade søde JUBII... og øv sikke en aften de skulle ha haft en af stegepanden så de to kunne sove 

Anmeld

6. maj 2011

banaman89

Mullemus86 skriver:

Hvor er det dejligt at operationen gik godt..! og fantastisk at han selv vil spise lidt.. Håber at det hele går fremad nu

Ja det gør jeg også

Anmeld

6. maj 2011

banaman89

signe. skriver:

Tænker så meget på jer og virkelig positivt han spiser lidt selv.. Gud, hvor har du meget overskud, lige med hensyn til naboens børn, men ja som du selv siger, du skal huske at tænke på jer selv også i denne tid

Hvis jeg ikke har meget overskud så tager jeg overskud .. Det er virkelig hårdt men jeg kunne bare ikke lade de børn stå der , de skulle jo også i skole imorges ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.