Hvor mange er fra Valby? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

quindelist

Hanunii skriver:

Jeg er også fra Valby langgade 

Og skal desværre føde i hvidovre hospital, har ellers skrevet Rigs.

Jeg hører egentlig til på Hvidovre, men er blevet "tvangsflyttet" til Riget fordi jeg har noget kronisk sygdom.

Jeg er som sådan godt tilfreds med Riget, men ville hellere have født på Hvidovre, -mange af mine veninder har født der og har bare været rigtig glade for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Ka+Ma=Be

MetteMe skriver:

Jeg er også Valby borger! -og bor også nær stationen

Det kunne måske også være nyttigt at have kontakt og tale institution når den tid kommer. Man skal jo egentlig tage stilling til de ting ret så tidligt

Og jah, hvis man kommer til at kede sig ville det da også være rart med et lille ekstra netværk i lokalområdet

Ved I egentlig hvornår man får tildelt en mødregruppe?

Yay! hehe.

Ja, der er maaange ting man skal tage stilling til!  Så er det godt at have nogle at finde ud af det sammen med

Jeg ved det faktisk ikke - tror det er lidt forskelligt fra kommune til kommune? Min veninde fra Egedal fik en mødregruppe da hendes datter var helt ny, men andre jeg kender har ført fået det efter en 3 måneder.

Anmeld

8. maj 2011

Ka+Ma=Be

Hanunii skriver:

Jeg er også fra Valby langgade 

Og skal desværre føde i hvidovre hospital, har ellers skrevet Rigs.

Det er heller ikke så langt væk! Hvorfor desværre? Jeg har hørt så meget godt om Hvidovre, så jeg valgte dem bevidst frem for riget - og så er det også tættere på

Anmeld

8. maj 2011

Hanunii

MetteMe skriver:

Hvorfor desværre? -skal selv føde på Hvidovre, men det er efter eget valg (har kun hørt positive ting fra dem jeg kender der har født der)

Det fordi jeg havde et ønske om at føde i Rigs. 

Men jeg har også hørt positiv ting om hvidovre så jeg håber det bliver godt 

Anmeld

8. maj 2011

Hanunii

quindelist skriver:

Jeg hører egentlig til på Hvidovre, men er blevet "tvangsflyttet" til Riget fordi jeg har noget kronisk sygdom.

Jeg er som sådan godt tilfreds med Riget, men ville hellere have født på Hvidovre, -mange af mine veninder har født der og har bare været rigtig glade for det

Kan man godt blive Tvangflytte til et anden hospital?

Anmeld

8. maj 2011

Hanunii

Katte87 skriver:

Det er heller ikke så langt væk! Hvorfor desværre? Jeg har hørt så meget godt om Hvidovre, så jeg valgte dem bevidst frem for riget - og så er det også tættere på

Nej det er rigtig det tage faktisk ingen tid fra langgade til hvidovre ,men det er fordi jeg selv er født i riget.

Anmeld

8. maj 2011

Ka+Ma=Be

Hanunii skriver:

Nej det er rigtig det tage faktisk ingen tid fra langgade til hvidovre ,men det er fordi jeg selv er født i riget.

Ahh ok hehe.

Ja, man kan godt blive "tvangsflyttet" - det blev min veninde også. Hun bor også på Valby Langgade og ønskede at føde på Herlev hvor hun fødte sit første barn, men fordi hun har en hjertefejl er hun blevet flyttet til Riget hvor eksperterne er

Anmeld

8. maj 2011

quindelist

Hanunii skriver:

Kan man godt blive Tvangflytte til et anden hospital?

Ja det kan man  

Rigshospitalet har landsfunktion for gravide med visse kroniske sygdomme, dvs at man bliver henvist dertil pr automatik fordi de har eksperterne på området.

Jeg har vidst i mange år at når jeg engang blev gravid ville det blive rigshospitalet, -så det var ikke fordi det var en grim overraskelse for mig

Anmeld

9. maj 2011

MetteMe

Hanunii skriver:

Det fordi jeg havde et ønske om at føde i Rigs. 

Men jeg har også hørt positiv ting om hvidovre så jeg håber det bliver godt 

Nåh okay. Ja hvis man havde sat sig noget andet i hovedet kan jeg da godt forstå du skriver desværre Men som sagt så er de flestes erfaringer fra Hvidovre jo ganske gode. Så mon ikke det kommer til at gå godt Det må vi satse på

Anmeld

12. maj 2011

Ditte<3

Hooooov, faldt lige over tråden Jeg er også fra Valby, bor lige ved Langgade Station. 

Hvor hyggeligt med sådan en gruppe. 

Jeg skal dog føde på Herlev (efter eget valg) hørte oprindeligt til Hvidovre.

Hvornår har i termin så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.