Hvor mange er fra Valby? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.215 visninger
44 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Ka+Ma=Be

Hej piger!

Jeg var egentlig bare nysgerrig på, hvor mange af jer der kommer fra Valby, København? Og hvor mange der eventuelt også skal føde på Hvidovre hospital?

Kunne være meget sjovt, hvis man kom i mødregruppe med nogle af jer "helt tilfældigt"!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

quindelist

Katte87 skriver:

Hej piger!

Jeg var egentlig bare nysgerrig på, hvor mange af jer der kommer fra Valby, København? Og hvor mange der eventuelt også skal føde på Hvidovre hospital?

Kunne være meget sjovt, hvis man kom i mødregruppe med nogle af jer "helt tilfældigt"!

Jeg bor i sydhavnen, så det er lige om hjørnet. Har dog ingen anelse om hvordan sundhedsplejens distrikter er inddelt.Jeg skal føde på Riget

Anmeld

6. maj 2011

Ka+Ma=Be

quindelist skriver:

Jeg bor i sydhavnen, så det er lige om hjørnet. Har dog ingen anelse om hvordan sundhedsplejens distrikter er inddelt.Jeg skal føde på Riget

Nej det er ikke så langt fra mig Jeg bor i "starten" af Valby ind mod sydhavnen, vesterbro og Frederiksberg.

Jeg har faktisk heller ingen anelse om, hvor vidt omkring man kan komme  Jeg gætter bare på, at det er noget med beliggenhed, alder om man er 1. gangsfødende og sådan.

Anmeld

6. maj 2011

quindelist

Katte87 skriver:

Nej det er ikke så langt fra mig Jeg bor i "starten" af Valby ind mod sydhavnen, vesterbro og Frederiksberg.

Jeg har faktisk heller ingen anelse om, hvor vidt omkring man kan komme  Jeg gætter bare på, at det er noget med beliggenhed, alder om man er 1. gangsfødende og sådan.

Det bliver spændende at se hvordan de bliver skruet sammen

Vi bor lige ved Vestre Kirkegård, -den indgang der ligger ved Bavnehøj kirke hvis det siger dig noget?

Anmeld

6. maj 2011

Ka+Ma=Be

Det bliver spændende at se hvordan de bliver skruet sammen

Vi bor lige ved Vestre Kirkegård, -den indgang der ligger ved Bavnehøj kirke hvis det siger dig noget?

Jah, det gør da Om ikke andet har vi selvfølgelig en masse kvinder her inde at gå til under alle omstændigheder

Ja, det ved jeg godt hvor er Jeg bor lige ved Valby station Så det er jo en lille cykeltur på 10 min

Anmeld

6. maj 2011

quindelist

Katte87 skriver:

Jah, det gør da Om ikke andet har vi selvfølgelig en masse kvinder her inde at gå til under alle omstændigheder

Ja, det ved jeg godt hvor er Jeg bor lige ved Valby station Så det er jo en lille cykeltur på 10 min

Det kan være vi skal udnytte den korte afstand når vi engang kommer på barsel og er ved at blive skøre af at gå hjemme

Anmeld

7. maj 2011

Ka+Ma=Be

quindelist skriver:

Det kan være vi skal udnytte den korte afstand når vi engang kommer på barsel og er ved at blive skøre af at gå hjemme

Hehe ja, god ide Det kan være vi kan samle en hel "klub" fra området!

Anmeld

7. maj 2011

MetteMe

Katte87 skriver:

Hej piger!

Jeg er også Valby borger! -og bor også nær stationen

Det kunne måske også være nyttigt at have kontakt og tale institution når den tid kommer. Man skal jo egentlig tage stilling til de ting ret så tidligt

Og jah, hvis man kommer til at kede sig ville det da også være rart med et lille ekstra netværk i lokalområdet

Ved I egentlig hvornår man får tildelt en mødregruppe?

Anmeld

7. maj 2011

Hanunii

Jeg er også fra Valby langgade 

Og skal desværre føde i hvidovre hospital, har ellers skrevet Rigs.

Anmeld

7. maj 2011

MetteMe

Hanunii skriver:

Jeg er også fra Valby langgade 

Og skal desværre føde i hvidovre hospital, har ellers skrevet Rigs.

Hvorfor desværre? -skal selv føde på Hvidovre, men det er efter eget valg (har kun hørt positive ting fra dem jeg kender der har født der)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.