Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke med ham
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pipkukkeren skriver: Hej alle sammen... Tusind tak for jeres hilsner, varme tanker, ve-støv og krydsede fingre -det er helt ubeskrivelig dejligt at være blevet mor Far og mor er stadig trætte oven på en sej 18 timers fødsel, der desværre endte med et lille visit på Holbæk Sygehus... Vi føler dog stadig at vi stort set fik vores hjemmefødsel, da vi havde 16 gode timer i hjemmet inden overflytningen. Alt var fint med Supermanden hele vejen igennem, men da han ikke ville trænge helt ned på bækkenbunden valgte vores søde jordemoder at det ville være bedst at tage på sygehuset! Efter en hård køretur og knap to timer på briksen kom Aske til verdenen - fuldkommen perfekt!! Efter et par timer tog vi hjem og har siden da slappet af - hvilket er tiltrængt! Jeg er stadig ikke helt på toppen, så en egentlig fødselsberetning kommer senere I skal dog ikke snydes for et par billeder Line - nu mor til verdens 8. vidunder
Hej alle sammen...
Tusind tak for jeres hilsner, varme tanker, ve-støv og krydsede fingre -det er helt ubeskrivelig dejligt at være blevet mor
Far og mor er stadig trætte oven på en sej 18 timers fødsel, der desværre endte med et lille visit på Holbæk Sygehus... Vi føler dog stadig at vi stort set fik vores hjemmefødsel, da vi havde 16 gode timer i hjemmet inden overflytningen.
Alt var fint med Supermanden hele vejen igennem, men da han ikke ville trænge helt ned på bækkenbunden valgte vores søde jordemoder at det ville være bedst at tage på sygehuset! Efter en hård køretur og knap to timer på briksen kom Aske til verdenen - fuldkommen perfekt!! Efter et par timer tog vi hjem og har siden da slappet af - hvilket er tiltrængt! Jeg er stadig ikke helt på toppen, så en egentlig fødselsberetning kommer senere
I skal dog ikke snydes for et par billeder
Line - nu mor til verdens 8. vidunder
Tíllykke med sønnen. Jeg er da ked af at høre at du ikke fik din fulde hjemmefødsel, men også godt at jm var opmærksom på jer, så i stadig fik en god fødsel med en velskabt dreng.
Håber i har det godt
www.stjerneleg.dk
myr81 skriver: Stort tillykke med ham, hvor er han bare dejlig Har virkelig tænkt på jer Kan det passe jeg kan genkende bodyen?
Stort tillykke med ham, hvor er han bare dejlig Har virkelig tænkt på jer
Kan det passe jeg kan genkende bodyen?
Tak Han er bare fantastisk
Og nej det er ikke helt umuligt at du kan kende den
Line
Hurraaaaaaaaaaaaa hjertelig tillykke
Tak skal i ha'
Jeg er kun lige kort på og er stadig ikke helt færdige med fødselsberetningen - men i skal nok få den så snart jeg er Det er utroligt hvor uvæsentligt det pludselig bliver at gå på baby.dk, facebook osv. Sikke et mirakel man pludselig står med og bare vil nyde fuldt ud
Stort tillykke med lille Aske
TILLYKKE
Juuubbiiiiii STORT tillykke med vidunderet
Glæder migt il at hører mere om det
Nyd tiden i er i - den er skøn. Og forsvinder alt for hurtigt
Stort tillykke med den skønne dreng!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128