mon pipkukkeren fik sin hjemmefødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.037 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

An&Jo

Nogen der har hørt fra hende?? Er vildt spændt på om hun fik sin hjemmefødsel eller om hun endte med at blive sat igang?? For født det må hun da have gjort nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Corn

Ja jeg har godt nok også tænkt meget på hende...

Anmeld

6. maj 2011

K&S

Ja, også mig - jeg  for at hun har fået sin ønskede hjemmefødsel

Anmeld

7. maj 2011

Line Højdal

Hej alle sammen...

Tusind tak for jeres hilsner, varme tanker, ve-støv og krydsede fingre -det er helt ubeskrivelig dejligt at være blevet mor

Far og mor er stadig trætte oven på en sej 18 timers fødsel, der desværre endte med et lille visit på Holbæk Sygehus... Vi føler dog stadig at vi stort set fik vores hjemmefødsel, da vi havde 16 gode timer i hjemmet inden overflytningen.

Alt var fint med Supermanden hele vejen igennem, men da han ikke ville trænge helt ned på bækkenbunden valgte vores søde jordemoder at det ville være bedst at tage på sygehuset! Efter en hård køretur og knap to timer på briksen kom Aske til verdenen - fuldkommen perfekt!!  Efter et par timer tog vi hjem og har siden da slappet af - hvilket er tiltrængt! Jeg er stadig ikke helt på toppen, så en egentlig fødselsberetning kommer senere

I skal dog ikke snydes for et par billeder

Line - nu mor til verdens 8. vidunder

Anmeld

7. maj 2011

Janni.

Tillykke med ham. Han ser dejlig ud 

Anmeld

7. maj 2011

K&S

Pipkukkeren skriver:

Hej alle sammen...

Tusind tak for jeres hilsner, varme tanker, ve-støv og krydsede fingre -det er helt ubeskrivelig dejligt at være blevet mor

Far og mor er stadig trætte oven på en sej 18 timers fødsel, der desværre endte med et lille visit på Holbæk Sygehus... Vi føler dog stadig at vi stort set fik vores hjemmefødsel, da vi havde 16 gode timer i hjemmet inden overflytningen.

Alt var fint med Supermanden hele vejen igennem, men da han ikke ville trænge helt ned på bækkenbunden valgte vores søde jordemoder at det ville være bedst at tage på sygehuset! Efter en hård køretur og knap to timer på briksen kom Aske til verdenen - fuldkommen perfekt!!  Efter et par timer tog vi hjem og har siden da slappet af - hvilket er tiltrængt! Jeg er stadig ikke helt på toppen, så en egentlig fødselsberetning kommer senere

Ih, hvor dejligt for jer...! STORT tillykke med jeres lille vidunder  han er jo nuser

Anmeld

7. maj 2011

cecilie1984

Har også tænkt på dig nogen gange.

hvor er han dog bare skøn

stort tillykke med ham

Anmeld

7. maj 2011

Tropez

Pipkukkeren skriver:

Hej alle sammen...

Hvor er han lækker stort tillykke med ham 

Anmeld

7. maj 2011

mortil4dejligepiger

Hvor er han bare fin! 

Tillykke, tillykke med ham!

Anmeld

7. maj 2011

Sildefisk

Stort tillykke med ham, hvor er han bare dejlig Har virkelig tænkt på jer

Kan det passe jeg kan genkende bodyen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.