Anonym skriver:
Tak for svaret! ved desværre godt alt om, at det ikke er til at spøge med. Men der er ikke nogen af tingene, som jeg kan droppe. Det er alle ting som skal klares, og som jeg kun kan klare selv
Så der er ikke så meget at gøre på den front andet end at hænge i en måned endnu. Det er bare problematisk med energiniveauet, fordi det dræner mig, så det er svært rent faktisk at få gjort alle de ting!
Som du selv siger er stress altså ikke til at spøge med...
Lige pludselig kan korthuset vælte! Tro mig, det rammer dig som et lyn fra en klar himmel. Og man kan nå at tænke, det her det skal jeg liiiiige nå, og jeg kan godt klare det bare jeg kommer på den anden side af det her. Men hvem siger man når overpå den anden side, inden det evt. går galt.
Og intet, INTET, er vigtigere end dit ufødte barn lige pt 
Så hvis din krop er ved at fortælle dig at du er stresset, eller bare din fornuft siger det til dig. Så er der nok noget om snakken!
Så tag for din egen skyld at lytte efter
Man bliver SÅ klog af skade, men det er en frygtelig proces at skulle igennem.
Jeg går ud fra, at det du skal nå, er arbejdsrelateret? Måske du skulle vende den om og tænke på om, din arbejdsplads vil foretrække at du når en deadline nu, eller de hellere vil beholde dig indtil du skal på barsel?
Knus, fra en der selv har været igennem hele stressmøllen 
Anmeld