nå, ud med det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Caroline86

hold kæft hvor er I bare søde

Jeg ville rigtigt gerne svare Jer allesammen, men som sagt har jeg 1 stk. syg Laura herhjemme og det er ikke meget mere end 5 min pause jeg får ad gangen hun vil ikke sove, ikke spise, ikke lege men kun gå rundt - på armen af mor

Jeg bliver ulykkelig når jeg ikke kan og siger til hende at hun selv må gå frem og tilbage.. Jeg vil jo gerne gøre hende glad og tilfreds, men jeg kan ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Ann.

Synes ikke jeg ville lukke indlægget uden et 

Anmeld

6. maj 2011

Steph_Laurits

Kæmpe  til dig!!

Anmeld

6. maj 2011

LotteGabriella

Caroline86 skriver:

Ja, nu er det vist på tide jeg indvier Jer andre i det hele...

Synes I jeg er meget svingene i humør og aktivitet er det ikke helt forkert..

Here goes:

Siden jeg var syg i teenageårene har jeg bøvlet meget med rygsmerter - ikke underligt når man er sengeliggende så længe ad gangen - og har I mange omgange gået til fysioterapeut for at få det ordnet med afspænding, mobilisering, manipulering, akupunktur og ultralyd... det har i perioder virket rigtigt godt, i andre, knapt så godt.

I forbindelse med en MR scanning af mit hoved, for 4-5 år siden tror jeg, besluttede de at tage hele ryggen og lænden med og fandt en lille diskos prolaps i min lænd... Ikke én som ville have nogen som helst betydning for mig. Et tilfældigt fund

I november blev mine kroniske rygsmerter pludselig værre og jeg fik igen en henvisning til fys. Jeg startede der i december og så blev Laura syg Da vi var ovre det værste sygdom startede jeg dernede igen og han kæmpede og kæmpede med min ryg som bare blev værre og værre. Han mener at den gamle prolaps har skubbet sig yderligere og at der muligvis også sidder flere i ryg og nakke Jeg skal nu igennem hele møllen med scanninger igen OG jeg skal udredes for gigt da lægen mistænker at det er gigt og ikke prolapser... SUK...

Det tager rigtigt meget af min energi.. Jeg har konstant ondt, og jeg kan ikke tage ret meget smertestillende da jeg har tidligere mavesår (pga. medicin) som springer op hvis jeg tager det

Derudover har jeg nu fået en formodet menisk skade i det modsatte knæ af hvor de har opereret så det skal også undersøges og garanteret opereres

Jeg har vanskeligt ved at bære rundt på Laura... det gør ondt i både ryg og knæ... jeg kan dårligt komme op og ned ad trappen og jeg kan ikke sove om natten! Det gør mig ked af det at jeg ikke kan være vild sammen med hende og jeg har været nødt til helt at droppe rytmik da jeg dårligt kan gå i flere dage efter

Ud over alle de skavanker er jeg ved at skrive hovedopgave. Jeg skal aflevere i slutningen af måneden og den virksomhed jeg skulle bruge som reference virksomhed svarer mig ikke så jeg er totalt på bar bund med ALT hvad vedrører regnskaber og branchen.. SUK igen...

Jeg har det, helt ærligt, ikke ret godt for tiden... Jeg stresser og for ikke at lade det gå ud over Laura går det ud over Daniel i stedet.. Vi bor sammen, men vi lever ikke sammen Vi klasker sammen på sofaen når Laura er puttet, skændes om hvem der skal tage opvasken og hvis tur det er til at tømme blespanden. Daniel har travlt i skolen og det hjælper ikke på det...

Nu er Laura syg - igen - og det er mig der "hænger på hende" fordi Daniel har travlt med eksaminer osv... Jeg får intet lavet på min opgave for når hun endelig sover er jeg baldret og trænger til at slappe af...

Åh, det er vist bare en lang rodet historie...

Men for at gøre det kort (yeah right ) så har jeg ikke meget overskud for tiden... Jeg er her, og jeg snakker, hjælper og lytter gerne... men jeg er måske ikke helt så nem at se som jeg plejer...

Tak fordi du læste med...

Knus Caroline

har ikke lige nogle kloge ord, men du skal ha' en kæmpe krammer

Anmeld

6. maj 2011

SSL

Hej min søde

Dejligt at du vil fortælle det  

Jeg sender dig en masse tanker, stort knus!

Anmeld

6. maj 2011

2721

Har ikke rigtig de vilde trøstende ord men et kæmpe skal du have! Håber snart det bliver bedre for jer. Ellers er jeg god til at lytte hvis det skulle være

Anmeld

6. maj 2011

slettet_7530

Caroline86 skriver:

Here goes:

Siden jeg var syg i teenageårene har jeg bøvlet meget med rygsmerter - ikke underligt når man er sengeliggende så længe ad gangen - og har I mange omgange gået til fysioterapeut for at få det ordnet med afspænding, mobilisering, manipulering, akupunktur og ultralyd... det har i perioder virket rigtigt godt, i andre, knapt så godt.

I forbindelse med en MR scanning af mit hoved, for 4-5 år siden tror jeg, besluttede de at tage hele ryggen og lænden med og fandt en lille diskos prolaps i min lænd... Ikke én som ville have nogen som helst betydning for mig. Et tilfældigt fund

I november blev mine kroniske rygsmerter pludselig værre og jeg fik igen en henvisning til fys. Jeg startede der i december og så blev Laura syg Da vi var ovre det værste sygdom startede jeg dernede igen og han kæmpede og kæmpede med min ryg som bare blev værre og værre. Han mener at den gamle prolaps har skubbet sig yderligere og at der muligvis også sidder flere i ryg og nakke Jeg skal nu igennem hele møllen med scanninger igen OG jeg skal udredes for gigt da lægen mistænker at det er gigt og ikke prolapser... SUK...

Det tager rigtigt meget af min energi.. Jeg har konstant ondt, og jeg kan ikke tage ret meget smertestillende da jeg har tidligere mavesår (pga. medicin) som springer op hvis jeg tager det

Derudover har jeg nu fået en formodet menisk skade i det modsatte knæ af hvor de har opereret så det skal også undersøges og garanteret opereres

Jeg har vanskeligt ved at bære rundt på Laura... det gør ondt i både ryg og knæ... jeg kan dårligt komme op og ned ad trappen og jeg kan ikke sove om natten! Det gør mig ked af det at jeg ikke kan være vild sammen med hende og jeg har været nødt til helt at droppe rytmik da jeg dårligt kan gå i flere dage efter

Ud over alle de skavanker er jeg ved at skrive hovedopgave. Jeg skal aflevere i slutningen af måneden og den virksomhed jeg skulle bruge som reference virksomhed svarer mig ikke så jeg er totalt på bar bund med ALT hvad vedrører regnskaber og branchen.. SUK igen...

Jeg har det, helt ærligt, ikke ret godt for tiden... Jeg stresser og for ikke at lade det gå ud over Laura går det ud over Daniel i stedet.. Vi bor sammen, men vi lever ikke sammen Vi klasker sammen på sofaen når Laura er puttet, skændes om hvem der skal tage opvasken og hvis tur det er til at tømme blespanden. Daniel har travlt i skolen og det hjælper ikke på det...

Nu er Laura syg - igen - og det er mig der "hænger på hende" fordi Daniel har travlt med eksaminer osv... Jeg får intet lavet på min opgave for når hun endelig sover er jeg baldret og trænger til at slappe af...

Men for at gøre det kort (yeah right ) så har jeg ikke meget overskud for tiden... Jeg er her, og jeg snakker, hjælper og lytter gerne... men jeg er måske ikke helt så nem at se som jeg plejer...

Knus Caroline

til dig, står selv i samme situation har gigt i det meste af kroppen samt havde noget de troede var en meniskskade men det var så slidgigt i knæet, skriv endelig privat hvis du vil vide noget.

Anmeld

6. maj 2011

Trine89

ville bare lige give dig et STORT .. 

Jeg er her for dig smukke.. Husk det.. 

Love you sweety, og kan ikke lide du ikke har det godt.

Anmeld

6. maj 2011

bullerbassen

Sender dig lige en krammer

Døjer selv rigtig meget med smerter i nakke efter bil uheld. Har næsten lige fået konstateret piskesmæld grad 3,5

Har også store problemer med at løfte rundt på Silas - prøvet at begrænse det.

Har konstante daglige smerter - som udtrætter helt vildt. Er lige nu ved at lære at finde mine begrænsninger ( hvilket ikke går så godt ) da jeg har så svært ved ikke at være aktiv..

Håber du finder ud af hvad der er galt - og du vil få det en smule bedre.

Kram herfra

Anmeld

6. maj 2011

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

Here goes:

Knus Caroline

det er da rigtig træls for jer smukke

kan forestille mig hvordan du har det med ryggen. har du prøvet at få lagt noget der hedder blokader? det er mit "drug" og jeg svæver til det, jeg er selv tæt på at være smertefri når jeg får det.

tænkte bare det måske kunne være en mulighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.