Anonymitet i et debatforum som dette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Laulund87

Eva. skriver:

Men man vælger altså selvom om ligegyldige indlæg i en kunstig verden med fremmede mennesker skal påvirke en...tag det da for det det er...og hvis det er de anonyme der er problemet for dig, så er det da super let at undgå, du skal bare ikke læse de anonyme..

Helt enig!

Når en person misbruger anonymiteten, bliver den ophævet og vupti kan vi alle se hvem det er Dem der så forsøger alligevel, er jo bare dumme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Becks

Der er jeg slet ikke enig med dig!

At det her forum netop har den funktion, synes jeg er et kæme plus  Prøv at tænk på hvor mange derude bag skærmene inkl. mig selv, der ville gå glip af en masse svar på noget "pinligt" i vores øjne?

Ja, der er nogle som misbruger, at man kan gøre sig anonym, men hvis Henrik og de andre modereatorer vurdere at de misbruger anonymiteten, så bliver den ophævet så alle kan se hvem der har stået bag!

Jeg synes ihvertfald det er et plus den er her, selvom jeg nogle gange tænker, hvorfor være anonym for det emne/spørgsmål, men det kan være at lige den person synes det er et følsomt/pinligt emne og så er det da dejligt vi kan gøre os anonyme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.