Hvad kan man gi'?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. november 2008

linemus

... dp til jul? Vi har den mest fantastiske dp, som altid er rolig og afslappet og utrolig hjælpsom. Kommer gerne forbi og henter pigerne, hvis de alligevel skal afsted (vi bor tæt på76.gif, og et par gange har jeg afleveret dem vildt tidligt (for mig) bare i nattøj, fordi jeg havde siddet oppe hele natten op til en deadline, og så har hun givet dem morgenmad og taget sig af dem. Hun er tydeligt rigtig glad for dem, og virker endnu ikke til at have opgivet mig som forældren, der altid kommer for sent, har glemt noget, henter i sidste øjeblik Hun skal virkelig have at vide, hvad hun er værd, for vi kunne ikke ønske os nogen bedre. Samtidig er hun perfekt mht. kost, omsorg, være ude, leg osv.

Nogen gode idéer? Hvad ville I gerne selv have, hvis I var dp?

Line - igen lidt tidligt ude, men lige pludselig er det jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2008

heaven

jeg ved min kollega har lavet et "diplom" til hendes ungers dp`er ..... sådan et: X, du er verdens bedste dp, fordi: du trøster mig når jeg er ked, hjælper mig, putter mig når jeg er træt, giver mig dejlig mad, leger med mig, graver med mig i sandkassen osv osv osv.... det var hjemmelavet, og så sat i en fin ramme... derudover havde hun så købt et gavekort til biffen med 2 billetter og popcorn og sodavand, hehe....

efter sigende var det en succes

Jannie

Anmeld

5. november 2008

Rasmine

Èt eller andet lækkert fra Bodyshop, eller Matas?
Eller måske et smukt stykke julepynt, som DP kan hive frem og glæde sig over mange år frem.
Mener vi gav Mille's DP sådan nogle Royal Copenhagen ophængsæg(glas)

Anmeld

6. november 2008

Anja

Tror vi enten giver et gavekort til Matas eller lignende eller også laver manden en kurv i butikken med vin, kaffe, chokolade osv.

Anmeld

6. november 2008

Nadi

Mebach skriver:

Èt eller andet lækkert fra Bodyshop, eller Matas?
Eller måske et smukt stykke julepynt, som DP kan hive frem og glæde sig over mange år frem.
Mener vi gav Mille's DP sådan nogle Royal Copenhagen ophængsæg(glas)

Ej det var da faktisk en god ide!
Jeg har været i tvivl om vi skulle give Oliver's dp en julegave eftersom han kun har været der kort tid, men det der var da en fantasisk god gave. Så det er hermed vedtaget at dp skal have noget julepynt 60.png
Tak for inspiration Bacon.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.