Vores Mødregruppe her på 1. kvartal 2011!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

PeruBaby

Ja, det er SÅ hyggeligt!! Og på én eller anden måde føler man jo efterhånden at man kender hinanden lidt... selvom jeg godt nok ikke har haft mulighed for at mødes med nogen personligt endnu... men det skal der laves om på til sommer!!

Jeg vil gerne sende en personlig TAK til jer alle. Da jeg for ca. 1 år siden fandt ud af at jeg var gravid, blev jeg selvfølgelig vildt glad, men også ret forskrækket og forvirret.

Jeg havde min dejlige kæreste, som jeg planlagde at blive gift med og vi ville gerne have et barn sammen - men én ting er at ligge i sengen om aftenen med hinanden i armene og tale om og forestille sig, hvordan det ville være at ens kærlighed skulle føre til et lille nyt væsen - og en helt anden ting er det - 3 mdr. før brylluppet - at stå med de to streger på testen og homonerne begynder at fise forvirret rundt i kroppen.

Det har været GULD værd at have jer til at fortælle mig hvordan det hele "plejer" at forløbe derhjemme i DK. Selvom jeg ikke har svaret på alle indlæg, så læser jeg næsten altid med og det er ikke få gange jeg har følt mig MEGET mere rolig ved at læse at mine tanker, følelser og handlinger har været inden for "normalen" hos gravide.

Det er en svær beslutning at leve i en fremmed land med en fremmed kultur og måske til tider lidt gammeldags måde at gøre tingene på... og især når man selv er i en hel ny situation, hvor ens hoved fyldes af mange flere spørgsmål end svar! Hos min mands familie har jeg ofte ikke kunnet finde de svar jeg søgte. Med min egen familie (især mor og søster) har jeg selvfølgelig talt meget om graviditeten og fødslen, men de har bare ikke fingere lige så meget på pulsen som I har.

Derfor har det været - og er det stadig - rigtig vigtigt for mig at have "mødt" jer! I er nogle fantastisk søde tøser og jeg er virkelig glad for at have jer til at dele mine frustrationer og glæder med. Så I skal alle have rigtig mange gange TAK!! Og nu vil jeg slutte inden hormonerne igen tager over og jeg bliver alt for rørt  .

Knus Chris 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Mettemus

Mammis mammis mammis! I er en flok skønne kvinder, og det er super herligt at få lov til at følge med i jeres liv. Lad os blive ved med det længe endnu! Hvem mon poster det første "ARGH JEG HADER MIN SVIGERSØN/-DATTER"-indlæg??

MøzZZzZZZz til alle fra Mette - mor til Laurits som åbenbart har genoptaget sin gamle "jeg spiser lige tre gange om natten, ok?"-rutine

Anmeld

7. maj 2011

Multebær

Mettemus skriver:

Mammis mammis mammis! I er en flok skønne kvinder, og det er super herligt at få lov til at følge med i jeres liv. Lad os blive ved med det længe endnu! Hvem mon poster det første "ARGH JEG HADER MIN SVIGERSØN/-DATTER"-indlæg??

MøzZZzZZZz til alle fra Mette - mor til Laurits som åbenbart har genoptaget sin gamle "jeg spiser lige tre gange om natten, ok?"-rutine

Hehehe  

Ja tak alle i dejlige piger. Det er så skønt at kunne være en del af dette fællesskab og få støtte samt have nogle at fejre glæden med! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.