Vores Mødregruppe her på 1. kvartal 2011!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

DK

Vi er faktisk super seje! Jeg var lige inde og kigge på de andre MG her på baby og de fleste kan kun mestre sådan en 5-8 sider, selv dem hvor det er laaang tid siden ungerne er født! Vi er allerede oppe på 45 sider! Cool!
Jeg må indrømme at heller ikke jeg kommer så ofte ind i det øvrige forum længere Hvis jeg har travlt så kigger jeg altid kun her!!

Men jeg ville bare lige klappe os selv på skuldren og komme med en opfordring til os alle: Keep up the good work!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

AnneBJ

DK skriver:

Vi er faktisk super seje! Jeg var lige inde og kigge på de andre MG her på baby og de fleste kan kun mestre sådan en 5-8 sider, selv dem hvor det er laaang tid siden ungerne er født! Vi er allerede oppe på 45 sider! Cool!
Jeg må indrømme at heller ikke jeg kommer så ofte ind i det øvrige forum længere Hvis jeg har travlt så kigger jeg altid kun her!!

Men jeg ville bare lige klappe os selv på skuldren og komme med en opfordring til os alle: Keep up the good work!

Jeg gør det samme - altså kigger og svarer her, hvis det skal gå hurtigt! Det er også her jeg poster mine "personlige" indlæg, for ofte skal der lidt forhistorie til, hvis man skal have hjælp til noget ude i det "åbne" - den kender I jo herinde!

Anmeld

5. maj 2011

businesstigger

5. maj 2011

Kit

Wup wup

Anmeld

5. maj 2011

Multebær

hvor er det vildt! Det er også en dejlig gruppe . Jeg er næsten aldrig ude i de andre fora på baby.dk.

Fatter slet ikke hvordan jeg kunne blive væk fra jer en hel måned  

Anmeld

5. maj 2011

piadas

Sejt! Jamen, det er jo også en fantastisk gruppe, vi har - tænk hvis vi boede i den samme by...så skulle vi mødes dagligt, hvis det stod til mig!

Anmeld

5. maj 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Sejt! Jamen, det er jo også en fantastisk gruppe, vi har - tænk hvis vi boede i den samme by...så skulle vi mødes dagligt, hvis det stod til mig!

Og mig! Jeg er allerede mentalt ved at finde ud af, hvordan jeg kommer med tog fra Kolding til Århus med en barnevogn næste gang vi skal ses... 

Anmeld

5. maj 2011

CA

Og hvad skulle vi dog gøre uden hinanden? Jeg har i hvert fald haft stor glæde af den her gruppe, som i VIRKELIG stor glæde! Rart med gode råd, forståelse(som når man f.eks. er sur over forgæves gå-tur til sp) og andre ting, hvor jeg ikke tror(og forventer) at andre kan følge med 

Og så eeelsker jeg bare at læse om jer, jeres børn, familier, bekymringer og glæder og hvor får jeg bare nogle gode grin ind i mellem(som f.eks. når rullestegen Lauritz smutter ind under sengeranden

Jeg har aldrig været til det der der online "snak-med-nogen-du-ikke-kender-pjat" men DET her DET ER NOGET DER DUR

Anmeld

5. maj 2011

CA

Og hvad skulle vi dog gøre uden hinanden? Jeg har i hvert fald haft stor glæde af den her gruppe, som i VIRKELIG stor glæde! Rart med gode råd, forståelse(som når man f.eks. er sur over forgæves gå-tur til sp) og andre ting, hvor jeg ikke tror(og forventer) at andre kan følge med 

Og så eeelsker jeg bare at læse om jer, jeres børn, familier, bekymringer og glæder og hvor får jeg bare nogle gode grin ind i mellem(som f.eks. når rullestegen Lauritz smutter ind under sengeranden

Jeg har aldrig været til det der der online "snak-med-nogen-du-ikke-kender-pjat" men DET her DET ER NOGET DER DUR

Anmeld

5. maj 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

You said it!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.