Jul... (måske Helle30?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. november 2008

linemus

Kan huske, at der sidste år var en, der havde en plan for juleaften. Altså hvordan og hvornår og hvad man skulle huske. Måske var det dig, Helle. Eller en anden? Må jeg få den?

Ja, jeg er i god tid, men panikker bare over at skulle holde jul her, når jeg allerhelst så julen vente et år endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2008

BellaT

Nogen der har sådan en plan? Waauw, den vil jeg også gerne have.
Det er første gang at vi skal holde jul hjemme hos os.

Anmeld

5. november 2008

Plysbjørnen

BellaT skriver:

Nogen der har sådan en plan? Waauw, den vil jeg også gerne have.
Det er første gang at vi skal holde jul hjemme hos os.

også mig, jeg glemmer med garanti et eller andet...

betina

Anmeld

6. november 2008

Loggidut

og mig...helt bestemt mig...shit en plan over julen, det var ikke dårligt!

Anmeld

7. november 2008

Helle30

linemus skriver:

Kan huske, at der sidste år var en, der havde en plan for juleaften. Altså hvordan og hvornår og hvad man skulle huske. Måske var det dig, Helle. Eller en anden? Må jeg få den?

Ja, jeg er i god tid, men panikker bare over at skulle holde jul her, når jeg allerhelst så julen vente et år endnu.

Det var ikke mig Line. Sidste år holdt vi hos mine forældre, og i år bliver det hos Niels' forældre i det jyske.
Overvejer dog, om vi snart skulle begynde med vores egne traditioner og holde den hjemme. Så kan besserne komme hér, hvis de vil.
Så jeg vil da også gerne have en plan i baghånden.

- Helle

Anmeld

8. november 2008

linemus

Helle30 skriver:

Det var ikke mig Line. Sidste år holdt vi hos mine forældre, og i år bliver det hos Niels' forældre i det jyske.
Overvejer dog, om vi snart skulle begynde med vores egne traditioner og holde den hjemme. Så kan besserne komme hér, hvis de vil.
Så jeg vil da også gerne have en plan i baghånden.

- Helle

Øv. Så ved jeg virkelig ikke hvem det var. Men det var jo også på NB, så måske er vedkommende ikke med mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.