Carina87 skriver:
Tror i hårtabet har noget med mine helt ustyrlige hormoner at gøre? For jeg er vist lidt sur i dag... Undskyld
I øvrigt har jeg grædt hele dagen i dag, så man har vist bare sådan nogle "sær-sindsstemning"dage - tror du ikek?
Jørn fik lige en ordentlig svada i morges om at han ikke gør nok herhjemme, husligt arbejde, mig hylende imens, og da han sagde at han jo bare hellere vil vægte at være sammen med Felix og jeg hylede jeg lidt mere.
Da så lillemanden var ked, ked, ked hele formiddagen efter Jørn var kørt, hylede jeg lidt igen, fordi det var så synd for ham.
Lige inden vi skulle til læge hylede jeg lidt af bekymring for, om lægen nu ville tro alt stod helt galt til herhjemme fordi jeg sikkert ville hyle helt vildt dernede (det er så nok det eneste sted jeg ikke har grædt i dag - så jeg fik barnet med mig hjem også)
Da vi kom hjem fik jeg baby affodret og skiftet og fik de største smil og grin. Han øver sig i at pludre og jeg er solgt hver gang - i dag rørt til tårer... Surprise!
Så puttede jeg ham i liften ved 8 tiden, og han var så ked af det. Ikke som i noget er galt, andet end han var så træt. Så mens jeg nussede ham, og han pev en smule og halvsov, græd jeg også lidt...
JO jo... Så har jeg kun grædt éen gang siden, og det er af træthed. Jeg burde have været i seng for længst, men havde lige to konfirmationskort der skal bruges lørdag morgen som bare SKULLE være færdig i dag! Det er de, og der er 19 minutter tilbage af i dag. Så nu tørrer jeg øjnene (
) og går ind og kysser min mand godnat og daffer i seng!
Anmeld