Bare lige et: arhgggg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

CA

Træt mor med vabler fra gårdsdagens laaaange off-road gå tur(længere historie) putter træt klynkebaby i barnvogn for endnu engang at tage traveturen fra Lars-tynd-skids-mark og ind til the big city for, at besøge den altvidende sundhedsplejerske og finde ud af om barnet sulter! Halvvejs gider eller så nuttede baby ikke ligge i barnevognen mere. "Okay så bytter vi" sagde mor! Nej, op i bæreselen og videre. Endelig ankommer vi til sp's palads. Mor forsøger at se overskudsagtig ud og får tømt barnevognen for værdigenstande og andet skrammel der skal med ind. Trasker op ad trappen, tar i døren, som ikke kan åbnes!!! Forsøger igen... og igen.... og igen... Tjekker smart ur med dato. JO det er torsdag og klokken er 15. ERGO BURDE DEN DØR VÆRE LÅST OP! ARGH!!! 

Åbent hus hver torsdag 14-16 betyder åbenbart måske noget andet i disse tider... Er man begyndt at se anderledes på uret i den tid jeg har været væk fra samfundet?? Har I opdaget noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Sofia

Ej hvor TRÆLS - på godt jysk - og det er da bare mega meget for dårligt. KLAG KLAG KLAG og brok dig til du bliver blå i hovedet!!

Anmeld

5. maj 2011

AnneBJ

ARJ HELT ÆRLIGT!! Brok, klag og surmul alt hvad du overhovedet kan slippe af sted med! Det er da slet ikke i orden!!

Hvorfor vejer du ikke bare dig selv på badevægt, og så vejer ham med efterfølgende?

Anmeld

5. maj 2011

DK

Arghh hvor jeg kender det! Torsdag fra 10-12 betyder åbenbart også på SP'sprog torsdag fra 16-18! Men jeg var i bil og kunne nemt komme igen!

Fååååårk jeg var blevet rødglødende af raseri hvis jeg var dig! Skriv et VREDT brev med din historie (evt. bare copy-paste om din tur herfra) og send det til hende på det der sundhedsvejen.dk eller hvad det er det hedder!

Anmeld

5. maj 2011

Mettemus

Oooork mand jeg var blevet gal, som i -->-gal!

NOGEN (=sundhedsplejerske uden smart ur med dato apparently) burde modtage en opsang?

Har hun ikke en tlf-tid så du ikke behøver at gentage dagsrejsen næste torsdag med risiko for at åbningstider åbenbart er relative og diskuterbare?

Anmeld

5. maj 2011

piadas

Øv øv hvor træls! Tog du ikke en taxi hjem og sendt regningen til kommunen?

Anmeld

5. maj 2011

CA

Tak for forståelsen piger! Nu ligger landet sådan, at man ikke kan ringe til min sp. Jo det kan man godt, men man ringer til en telefonsvarer og så ringer hun tilbage. Men jeg bor et sted uden mobilsignal, så det blir altid noget værre juks at hun skal ringe tilbage og jeg så skal finde signal osv.! Derfor har jeg forsøgt nogle gange bare at maile til hende via sundhedsvejen.dk, men tror I så ikke hun ringer og smider en besked på svaren om, at hun kan se jeg har sendt mail, men at hun ikke kan åbne den??? Faktisk kan jeg ret godt li hende.... Bare ikke lige i dag!

Jeg vil helt klart lade hende vide, at jeg synes det var træls! Tog ikke nogen taxa hjem, men handlede i stedet så det bare passede med at Martin kunne proppe sur baby og endnu mere sur mor ind i Volvo og køre os HJEM! 

...Og tror I så ikke der kommer 1 stk. underlig dame hen til sur mor og skrrrige-hele-fakta-op-baby og siger "det er godt nok en sur baby du har dig der. Er det en dreng eller en pige?" Jeg havde lyst til at svare: "Dumme dame! Gå væk! Min DRENG som er klædt i blåt og grønt, har blå dyne, biler på trøjen og som i øvrigt har en BLÅ sut med navnet Johannes proppet i munden, er en DRENG! 

Anmeld

5. maj 2011

CA

Tror i hårtabet har noget med mine helt ustyrlige hormoner at gøre? For jeg er vist lidt sur i dag... Undskyld

Anmeld

5. maj 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Tror i hårtabet har noget med mine helt ustyrlige hormoner at gøre? For jeg er vist lidt sur i dag... Undskyld

Det har man altså lov til at være når alt og alle er SÅ dumme! Både SP og fakta-dame! De skulle skamme sig hele bundtet!!

Men det lyder træls med det hår der... Er det lige begyndt?

Anmeld

5. maj 2011

CA

AnneBJ skriver:

Det har man altså lov til at være når alt og alle er SÅ dumme! Både SP og fakta-dame! De skulle skamme sig hele bundtet!!

Men det lyder træls med det hår der... Er det lige begyndt?

Tak

JEg har fældet i 2 uger og det ser bare så voldsomt ud! Der er hår overalt og jeg hiver kæmpetotter af

Forresten, så har jeg vejet ham  og mig, men hvis det passer, har han kun taget 500g på på lidt under 2 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.