Tak for forståelsen piger! Nu ligger landet sådan, at man ikke kan ringe til min sp. Jo det kan man godt, men man ringer til en telefonsvarer og så ringer hun tilbage. Men jeg bor et sted uden mobilsignal, så det blir altid noget værre juks at hun skal ringe tilbage og jeg så skal finde signal osv.! Derfor har jeg forsøgt nogle gange bare at maile til hende via sundhedsvejen.dk, men tror I så ikke hun ringer og smider en besked på svaren om, at hun kan se jeg har sendt mail, men at hun ikke kan åbne den??? Faktisk kan jeg ret godt li hende.... Bare ikke lige i dag!
Jeg vil helt klart lade hende vide, at jeg synes det var træls! Tog ikke nogen taxa hjem, men handlede i stedet så det bare passede med at Martin kunne proppe sur baby og endnu mere sur mor ind i Volvo og køre os HJEM!
...Og tror I så ikke der kommer 1 stk. underlig dame hen til sur mor og skrrrige-hele-fakta-op-baby og siger "det er godt nok en sur baby du har dig der. Er det en dreng eller en pige?" Jeg havde lyst til at svare: "Dumme dame! Gå væk! Min DRENG som er klædt i blåt og grønt, har blå dyne, biler på trøjen og som i øvrigt har en BLÅ sut med navnet Johannes proppet i munden, er en DRENG!
Anmeld