Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eeeej, nogle fine tapeter! Jeg har også en sættekasse jeg skal ha' shinet op, men har det lkigesom dig, Julie, der går nok laaaang tid før jeg når videre i det projekt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jules skriver: Det skal jeg nok Meeen hvis jeg kender mig selv ret går der noget tid inden jeg kommer i gang...Hihi
Det skal jeg nok Meeen hvis jeg kender mig selv ret går der noget tid inden jeg kommer i gang...Hihi
Hehe, sådan er det også her.
Jeg har haft gang i en sætterkasse i maaaange måneder nu - heldigvis er den godt opdraget og ligger derfor pænt og venter på mig
Så fandt jeg tid til det. Her er billeder af kommoden. Jeg har malet skufferne med farvet tavlelak, så jeg kan skrive indholdet på med kridt, hvis jeg har lyst til det papiret er klippet ud efter målene på kommoden og limet på med decoupagelim. Der skal lim på både det, du vil lime på og på selve papiret - så synes jeg, det virker bedst. Når man skal sætte det på, så start først med at sætte et hjørne på og lim en smule på af gangen - på den måde får man det glat. Jeg har ikke lakeret, da jeg godt kan lide det matte look sammen med den matte tavlelak Men hvis nu det skal på et møbel, så er man nok nødt til at lakere for at gøre det slidstærk nok
Ida. skriver: Så fandt jeg tid til det. Her er billeder af kommoden. Jeg har malet skufferne med farvet tavlelak, så jeg kan skrive indholdet på med kridt, hvis jeg har lyst til det papiret er klippet ud efter målene på kommoden og limet på med decoupagelim. Der skal lim på både det, du vil lime på og på selve papiret - så synes jeg, det virker bedst. Når man skal sætte det på, så start først med at sætte et hjørne på og lim en smule på af gangen - på den måde får man det glat. Jeg har ikke lakeret, da jeg godt kan lide det matte look sammen med den matte tavlelak Men hvis nu det skal på et møbel, så er man nok nødt til at lakere for at gøre det slidstærk nok
Hvor er den fin, Ida! Kreativ-genernen fejler vist intet
Det link du lagde ind til papir... Den var ved at koste mig en formue!!! Men så længe vi ikke kender kønnet, så bliver der ikke købt noget... Men jeg kunne meget vel forestille mig, at jeg kommer til at gå amok senere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128