Tapet... Hvor var det i fandt dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.272 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Jules

Ida og jer andre??? Hvor kan man få nogle lækre tapeter henne? Har noget der skal shines op :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Ida.

Jeg har ikke brugt tapet, men papir fra Rie Elise Larsen - har bl.a. brugt det til en lille kommode, der står på bordet med ungernes farver i. Men skal man bruge hendes papir, kræver det, at det, man skal shine op, ikke er særlig stort - det kommer nemlig i stykker af 30x30 cm, mener jeg...

Ellers stødte jeg lige på den her side:

http://www.papirogtapet.dk/ark-50-x-70-cm

Måske du kan finde noget der?

Anmeld

6. maj 2011

Jules

Ida. skriver:

Jeg har ikke brugt tapet, men papir fra Rie Elise Larsen - har bl.a. brugt det til en lille kommode, der står på bordet med ungernes farver i. Men skal man bruge hendes papir, kræver det, at det, man skal shine op, ikke er særlig stort - det kommer nemlig i stykker af 30x30 cm, mener jeg...

Tusind tak Ida 

Det var lige sådan noget jeg ledte efter....

Må jeg spørge hvordan du har gjort med den kommode? er en idiot til sådan noget kreativt noget!

Anmeld

6. maj 2011

Ranarupta

Ida. skriver:

Uhh, billeder!!

Anmeld

6. maj 2011

Ranarupta

Jules skriver:

Ida og jer andre??? Hvor kan man få nogle lækre tapeter henne? Har noget der skal shines op

Smider du ikke før og efter billeder op?

Anmeld

6. maj 2011

Ida.

Jules skriver:

Tusind tak Ida 

Det var lige sådan noget jeg ledte efter....

Må jeg spørge hvordan du har gjort med den kommode? er en idiot til sådan noget kreativt noget!

Kan vise billeder af kommoden i aften, når jeg kommer hjem - der skal jeg også nok lige skrive fremgangsmåden til dig

Anmeld

6. maj 2011

Stine RC

Man kan finde rigtig fine tapeter på noget der he´dder www.tapetmesteren.dk    Jeg har tapetseret masser af møbler og det er nemt. Smør lim på møblet og læg tapetet på. Glat efter med en klud og tør det overskydende lim væk... voila!

Anmeld

6. maj 2011

Jules

Stine RC skriver:

Man kan finde rigtig fine tapeter på noget der he´dder www.tapetmesteren.dk    Jeg har tapetseret masser af møbler og det er nemt. Smør lim på møblet og læg tapetet på. Glat efter med en klud og tør det overskydende lim væk... voila!

Du giver det ikke lak eller noget bagefter??

Anmeld

6. maj 2011

Jules

Ranarupta skriver:

Smider du ikke før og efter billeder op?

Det skal jeg nok ;) Meeen hvis jeg kender mig selv ret går der noget tid inden jeg kommer i gang...Hihi

Anmeld

6. maj 2011

Jules

Ida. skriver:

Kan vise billeder af kommoden i aften, når jeg kommer hjem - der skal jeg også nok lige skrive fremgangsmåden til dig

Tusind tak søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.