Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ØV det er der da ikke ret meget ved
God bedring!!!
Ida. skriver: Orj det lyder slemt...jeg håber, jeg slipper uden om sådan en omgang!!! Satser på, at når vi afleverer d. 24. maj, så er der dømt: og ikke mindst
Orj det lyder slemt...jeg håber, jeg slipper uden om sådan en omgang!!!
Satser på, at når vi afleverer d. 24. maj, så er der dømt:
og ikke mindst
Den er jeg med på!
Ida. skriver:
sucks!
kender godt det med ikke at kunne smage (eller lugte), sådan har jeg det hver gang jeg bliver forkølet. det er bare ikke fedt
god bedring med dig, det skal nok gå over igen
Ida. skriver: Jeg er simpelthen SÅ forkølet piger. Det kører nu på 10. dagen, og jeg er ved at blive SINDSSYG! De sidste tre morgener, har jeg INGEN stemme haft om morgenen - resten af dagen er jeg "bare" meget rusten i stemmen - idag har forkølelsen så elimineret min smagssans (jeg imponeres over den forkølelses evne til langsomt at udvide repertoiret af elendigheder i min krop). Jeg var et smut ved lægen igår. Han konstaterede: - rødme i ørerne- rødme i halsen- hævede kirtler i halsen- undertryk i ørerne - mine stakkels trommehinder buler - ruhed i lungerne Nåh ja, bare sådan generelt generede slimhinder i HELE systemet... Men mit infektionstal var kun på 20, hvor det skal være på 50 eller derover for at indikere betændelsestilstande. Så det eneste, doktormanden kunne gøre, var at ordinere allerginæsespray til min til stadighed tilstoppende tud. Og så i øvrigt råde mig til at forsøge mig med kamille-dampe, drikke masser af væske og give det tid.... Arhmen altså hvor er jeg ynkelig!! Og så lige midt i specialets slutspurt...
Jeg er simpelthen SÅ forkølet piger. Det kører nu på 10. dagen, og jeg er ved at blive SINDSSYG! De sidste tre morgener, har jeg INGEN stemme haft om morgenen - resten af dagen er jeg "bare" meget rusten i stemmen - idag har forkølelsen så elimineret min smagssans (jeg imponeres over den forkølelses evne til langsomt at udvide repertoiret af elendigheder i min krop).
Jeg var et smut ved lægen igår. Han konstaterede:
- rødme i ørerne- rødme i halsen- hævede kirtler i halsen- undertryk i ørerne - mine stakkels trommehinder buler - ruhed i lungerne
Nåh ja, bare sådan generelt generede slimhinder i HELE systemet...
Men mit infektionstal var kun på 20, hvor det skal være på 50 eller derover for at indikere betændelsestilstande. Så det eneste, doktormanden kunne gøre, var at ordinere allerginæsespray til min til stadighed tilstoppende tud. Og så i øvrigt råde mig til at forsøge mig med kamille-dampe, drikke masser af væske og give det tid....
Arhmen altså hvor er jeg ynkelig!! Og så lige midt i specialets slutspurt...
Nååårhhh, dit stakkels pus. Sikke da ramt du er
Rigtig god bedring!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128