ynk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Ida.

Jeg er simpelthen SÅ forkølet piger. Det kører nu på 10. dagen, og jeg er ved at blive SINDSSYG! De sidste tre morgener, har jeg INGEN stemme haft om morgenen - resten af dagen er jeg "bare" meget rusten i stemmen - idag har forkølelsen så elimineret min smagssans (jeg imponeres over den forkølelses evne til langsomt at udvide repertoiret af elendigheder i min krop).

Jeg var et smut ved lægen igår. Han konstaterede:

- rødme i ørerne
- rødme i halsen
- hævede kirtler i halsen
- undertryk i ørerne - mine stakkels trommehinder buler
- ruhed i lungerne

Nåh ja, bare sådan generelt generede slimhinder i HELE systemet...

Men mit infektionstal var kun på 20, hvor det skal være på 50 eller derover for at indikere betændelsestilstande. Så det eneste, doktormanden kunne gøre, var at ordinere allerginæsespray til min til stadighed tilstoppende tud. Og så i øvrigt råde mig til at forsøge mig med kamille-dampe, drikke masser af væske og give det tid....

Arhmen altså hvor er jeg ynkelig!! Og så lige midt i specialets slutspurt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

<3

Nårh søde! Jamen puster en masse god karma din retning og kan trøste dig med at mit helbred forsvandt da jeg afleverede speciale sidste sommer så det er vist helt normalt!

jeg blev rask igen og det vil du også! Indtil du får afleveret - få hvilet det du kan, skriv når du magter det og så spis sundt og fornuftigt! Så kan du ikke gøre meget mere 

Der er jo også et liv EFTER specialeafleveringen Det kan man godt finde på at glemme lidt når man sidder midt i det hele

Anmeld

5. maj 2011

Rosa

Rigtig god bedring, søde du! 

Anmeld

5. maj 2011

Ida.

Kirle skriver:

Nårh søde! Jamen puster en masse god karma din retning og kan trøste dig med at mit helbred forsvandt da jeg afleverede speciale sidste sommer så det er vist helt normalt!

jeg blev rask igen og det vil du også! Indtil du får afleveret - få hvilet det du kan, skriv når du magter det og så spis sundt og fornuftigt! Så kan du ikke gøre meget mere 

Der er jo også et liv EFTER specialeafleveringen Det kan man godt finde på at glemme lidt når man sidder midt i det hele

Gisp forsvandt det, da du afleverede  så har det da slemme udsigter

Spis fornuftigt siger du - det er sgu ikke gået så godt idag...bliver ved at stoppe underlige ting i munden i en mystisk forventning om, at der måske er noget af det, der rent faktisk har smag

Ja, nu siger du jo et liv efter specialet....det liv der venter, forårsager da heller ingen grund til hævelse af stress-niveauet

Ej jeg føler mig faktisk ikke så presset over specialet - jeg skriver jo ikke alene, så vi er to til at løfte byrden, og det hjælper da på det. Samtidig har vi en ganske fornuftig tidsplan...men ja, der er da unægtelig noget arbejde, der skal udføres...og det ville være sjovere, hvis jeg var rask!

Anmeld

5. maj 2011

<3

Ida. skriver:

Gisp forsvandt det, da du afleverede  så har det da slemme udsigter

Spis fornuftigt siger du - det er sgu ikke gået så godt idag...bliver ved at stoppe underlige ting i munden i en mystisk forventning om, at der måske er noget af det, der rent faktisk har smag

Ja, nu siger du jo et liv efter specialet....det liv der venter, forårsager da heller ingen grund til hævelse af stress-niveauet

Ej jeg føler mig faktisk ikke så presset over specialet - jeg skriver jo ikke alene, så vi er to til at løfte byrden, og det hjælper da på det. Samtidig har vi en ganske fornuftig tidsplan...men ja, der er da unægtelig noget arbejde, der skal udføres...og det ville være sjovere, hvis jeg var rask!

Ja jeg var sløj op til afleveringen og bagefter fik jeg konstateret en infektion der tog mig små 3mdr og x-antal antibiotikakure at komme mig over (er penicillinallergiker og de kunne ikke finde en antibiotika der dækkede bredt nok) - det var slet ikke sjovt men det skulle efter sigende være en helt normal fysisk reaktion på længere tids pres.

Godt at I er to - så er det ikke helt så slemt!

Og jo der er nemlig stress forude efter afleveringen så derved bliver afleveringen også en milepæl for næste stresområde. Men min pointe er at der er også et andet mere almindeligt liv efter afleveringen.

Og jo kender det godt levede vist af choko muffins den sidste uge inden aflevering fordi jeg havde det ret skidt...

Men lev sundt og når du har en makker er jeg vis på at det slet ikke bliver så slemt som mit

Anmeld

5. maj 2011

Ida.

Kirle skriver:

Ja jeg var sløj op til afleveringen og bagefter fik jeg konstateret en infektion der tog mig små 3mdr og x-antal antibiotikakure at komme mig over (er penicillinallergiker og de kunne ikke finde en antibiotika der dækkede bredt nok) - det var slet ikke sjovt men det skulle efter sigende være en helt normal fysisk reaktion på længere tids pres.

Godt at I er to - så er det ikke helt så slemt!

Og jo der er nemlig stress forude efter afleveringen så derved bliver afleveringen også en milepæl for næste stresområde. Men min pointe er at der er også et andet mere almindeligt liv efter afleveringen.

Og jo kender det godt levede vist af choko muffins den sidste uge inden aflevering fordi jeg havde det ret skidt...

Men lev sundt og når du har en makker er jeg vis på at det slet ikke bliver så slemt som mit

Orj det lyder slemt...jeg håber, jeg slipper uden om sådan en omgang!!!

Satser på, at når vi afleverer d. 24. maj, så er der dømt:

og ikke mindst

Anmeld

5. maj 2011

msax

Tænker på dig søde... skriv hvis der er noget jeg kan gøre for at afhjælpe snotten og den eventuelle (nok uundgåelige) stress.

men ja, the med honning er et vidundermiddel mod virus infektioner...

Anmeld

5. maj 2011

Ida.

Rosa skriver:

Rigtig god bedring, søde du! 

Anmeld

5. maj 2011

Ida.

msax skriver:

Tænker på dig søde... skriv hvis der er noget jeg kan gøre for at afhjælpe snotten og den eventuelle (nok uundgåelige) stress.

men ja, the med honning er et vidundermiddel mod virus infektioner...

Tak søde Mette - der er nok ikke rigtig andet at gøre end at hænge i og købe mere honning

Anmeld

5. maj 2011

otlitrom

God bedring Ida! Det lyder til at være en træls omgang! Jeg håber snart basillerne slipper deres tag i dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.