Er der nogen fra Kolding og omegn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Anette&Sophia

jeg bor i lunderskov 10 min udenfor kolding, sammen med min forlovede, og vi venter vores første barn. er 14+6 idag :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Kofoed.

Jeg er lige flyttet fra Kolding, dog kun til Lunderskov, så toget køre lige fra min baghave

Jeg er gravid 22+4

Anmeld

22. maj 2011

Holm88

Hybjerg skriver:

Jeg vidste ikke lige hvad kategori denne skulle puttes ind under, men jeg vil sådan set bare høre om der er nogle skønne gravide kvinder fra Kolding og omegn herinde

Det kunne jo evt. være hyggeligt at mødes eller lave en lille "Kolding-klub" evt.

I må samtidig gerne skrive hvor langt i er henne

Jeg er selv 15+1

Fra Haderslev - så ikke så langt væk, men desværre ikke gravid , endnu, men MEGET skruk ;o)

Anmeld

22. maj 2011

engdraget

Hej.

Bor mellem Vejen og Lunderskov...ca 20 min fra Kolding.

Har Lucas på snart 3 år, Magnus på knap 6½ år, og forsøger at blive gravid med mine (nye) kæreste!

Lene

Anmeld

22. maj 2011

A.

anetteb skriver:

jeg bor i lunderskov 10 min udenfor kolding, sammen med min forlovede, og vi venter vores første barn. er 14+6 idag :-)

i får den dejligste sundhedsplejerske når i bor i lunderskov så i kan glæde jer til det

Anmeld

22. maj 2011

A.

Lulle25 skriver:

Er fra Kolding. Fødte vores lille dreng den 22. marts 11. Har 4 skønne unger, og den lille nye er den sidste. Tillykke med graviditeten

kh louise 

ej hvor pinligt vidste overhoved ikke at du var gravid og har fået nr 4 kæmpe tillykke..kan se at jeg gik glip af meget her på det sidste

Anmeld

22. maj 2011

Halbschön

Også fra Kolding ;-) ikke gravid, men med en dreng på 19mdr ;-)

Anmeld

22. maj 2011

Anette&Sophia

A. skriver:

i får den dejligste sundhedsplejerske når i bor i lunderskov så i kan glæde jer til det

det glæder vi os til så

Anmeld

22. maj 2011

sa82

bor mellem kolding og lunderskov.. er 28, har ingen børn, men er i gang med pb..  kunne godt bruge nye bekendtskaber. så skriv endelig..

Anmeld

23. maj 2011

Miss HH

Ej, jeg havde slet ikke set alt den dejlige respons der var kommet herinde  (undskyld!)  - men jeg har ikke fået nogen besked om der var kommet svar, så jeg så det helt tilfældigt

I er meget velkomne til at skrive et brev eller i gæstebogen hvis det har interesse

Kh Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.