Er der nogen fra Kolding og omegn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

A.

viste ikke at her er så mange fra kolding

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Lulle25

Er fra Kolding. Fødte vores lille dreng den 22. marts 11. Har 4 skønne unger, og den lille nye er den sidste. Tillykke med graviditeten

kh louise 

Anmeld

7. maj 2011

Jo81

er også fra kolding og er i uge 35

Anmeld

7. maj 2011

Tina&Laura

Hybjerg skriver:

Jeg vidste ikke lige hvad kategori denne skulle puttes ind under, men jeg vil sådan set bare høre om der er nogle skønne gravide kvinder fra Kolding og omegn herinde

Det kunne jo evt. være hyggeligt at mødes eller lave en lille "Kolding-klub" evt.

I må samtidig gerne skrive hvor langt i er henne

Jeg er selv 15+1

Jeg bor i Kolding og har Laura på knap og nap 8 måneder Du er altid velkommen til at skrive - kender ikke så mange her i byen.

Anmeld

8. maj 2011

Vivian87

Jeg er også fra Kolding, er 5+5 idag

Synes det lyder som en hammer god ide med sådan en klub hvor vi kan mødes og hygge

Har faktisk selv lavet et opslag herinde, der kom der bare ikke helt så meget respons som her

Anmeld

12. maj 2011

Louiiiise

Jeg er også fra kolding.

23 år, sat til d. 13 januar, så er ikke mere end 4+6

Anmeld

12. maj 2011

Henri84

Jeg bor i Christiansfeld -mellem Haderslev og Kolding.. Jeg er dog ikke gravid, men har Elias på 2 år og 8 mdr. og Alberte Sofie som lige er blevet 1 år

Anmeld

12. maj 2011

Janni.

Jeg er fra Give, vi har en søn på 2 mdr. Er heller ikke gravid, og ønsker det heller ikke forløbig 

Anmeld

15. maj 2011

mariaradoor

Hej

Jeg bor også i Kolding, synes bestemt at det lyder som en god idé med et netværk i Kolding og omegn

Jeg er i 13+3 og har termin d. 17. november.

Anmeld

19. maj 2011

expectant

Er også fra Kolding. Dog hverken gravid eller barn. Men er stadig interesseret i veninder her i byen. Graviditet kommer når jeg er færdig med mit studie Alle er velkommen til at skrive Er 23, bor med kæresten. Læser ernæring og sundhed. Med Henblik på at blive klinisk diætist derudover er jeg selvstændig aloe vera forhandler ved siden af Håber at høre fra nogen. De bedste hilsner Maja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.