"Vejen til en flad mave, for altid - så enkelt er det" Sælges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.202 visninger
19 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Fru.Mäes <3

Sælger denne bog, da jeg allerede selv har købt min egen - også kom svigermor osse med en, som IKKE kan byttes... Så derfor sælger jeg den, den er SPRIT-NY, har aldrig været åbnet!!

Bogen har en nypris på 299 kr. - SÆLGES NU FOR 200 KR. INCL. PORTO

"Vejen til en flad mave, for altid - så enkelt er det!"
- Af Birgitte Nymann

Vil du (også) have flad mave? Så har du fat i den rigtige bog. Birgitte Nymann viser, hvor enkelt det kan gøres - når bare, du behandler din krop, som den er skabt til.

Vil du have en flad mave og mindre taljemål? Så handler det om at finde ud af, hvorfor din mave buler: Er det fordi, du spiser for meget sukker, eller fordi du er stresset? Er det utrænede muskler, drikker du for lidt vand, sover og drikker du for lidt?

I bogen tester du, hvad det er, der får din mave til at bule, og du får en stensikker vej til en fladere mave og mindre taljemål. Du får også lækre opskrifter, effektive tips og før og efter billeder af kvinder, der har afprøvet Birgitte Nymanns råd og ved, at de virker.

Bogens budskab er, at når du behandler din krop, som den er skabt til, vil din mave automatisk blive flad - og du vil opleve en helt ny fornemmelse af din krop, din energi, dit velvære, din fremtoning, dit humør og din kreativitet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Fru.Mäes <3

opper

Anmeld

20. maj 2011

Fru.Mäes <3

20. maj 2011

Dagge

200 inkl porto!

Anmeld

20. maj 2011

Fru.Mäes <3

Dagge skriver:

200 inkl porto!

... 220 kr. incl. porto

Anmeld

20. maj 2011

Dagge

Åhhh... jeg tænker lige over det til i morgen (har så mange af de der "spis dig tynd osv, ved ikke om den er brugbar eller den ender som "en bog i samlingen")

Virker den ved dig ? og er opskrifterne sådan nogle hvor man skal bruge mange penge på ting man aldrig får brugt

Anmeld

20. maj 2011

Fru.Mäes <3

Dagge skriver:

Åhhh... jeg tænker lige over det til i morgen (har så mange af de der "spis dig tynd osv, ved ikke om den er brugbar eller den ender som "en bog i samlingen")

Virker den ved dig ? og er opskrifterne sådan nogle hvor man skal bruge mange penge på ting man aldrig får brugt

Jeg synes den er rigtig god - der er mange god ting i den, som jeg ikke vidste!! SÅ bruger min meget

Men du tænker bare

Anmeld

2. juni 2011

Fru.Mäes <3

2. juni 2011

camilla28

hej jeg vil gerne købe  den til 220inkl knus mil

Anmeld

10. juni 2011

Fru.Mäes <3

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.