Mig og motionen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Milka

Skouboe skriver:

I denne uge har det været "nemme" bukser, dvs. ikke en masse lommer og pynt osv, men bare lækkert stof. Ugler og flere ugler og jeg var så heldig at jeg lige præcist havde nok af det brune til et par bukser i str 98 med ekstra længde og et par i str 86..

Og så har jeg fået det mest vidunderlige sommerstof hjem, som tøserne skal have sommertøj i... Det hedder "Summer Song" og er designet af Mind's Eye for Riley Blake og bare navnet... jeg ser knickers med smock forneden og tunikaer med korte ærmer og de skønneste sommerhatte med det stribede på undersiden af skyggen...

hold da op hvor ser det lækkert ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Skouboe

Milka skriver:

hold da op hvor ser det lækkert ud 

Ja, ikke? Jeg kan næsten heller ikke vente, men jeg er nødt til at være lidt praktisk først... jeg kan jo ikke sende tøserne i vuggestue med bleen bar bare fordi jeg er forelsket i noget stof

Og Freja har vrøvlet om uglebukser, siden jeg pakkede dem med foer væk.

Anmeld

5. maj 2011

Karo

Milka skriver:

virkelig dejligt indlæg! jeg har også været ude to gange denne uge og glæder mig til jeg skal ud igen i morgen

Hvor er vi bare blevet aktive herinde

Det er dejligt med alt den motion.

Anmeld

5. maj 2011

Karo

Skouboe skriver:

I denne uge har det været "nemme" bukser, dvs. ikke en masse lommer og pynt osv, men bare lækkert stof. Ugler og flere ugler og jeg var så heldig at jeg lige præcist havde nok af det brune til et par bukser i str 98 med ekstra længde og et par i str 86..

Og så har jeg fået det mest vidunderlige sommerstof hjem, som tøserne skal have sommertøj i... Det hedder "Summer Song" og er designet af Mind's Eye for Riley Blake og bare navnet... jeg ser knickers med smock forneden og tunikaer med korte ærmer og de skønneste sommerhatte med det stribede på undersiden af skyggen...

Du ved da også lige hvordan man gør andre misundelig hva

Du har altså en evne til at vælge det mest fantastiske stof.

Anmeld

5. maj 2011

Karo

msax skriver:

hvor er du sej...

herhjemme er der masser af gode intentioner og mange planer om at nu skal det være... jeg kan bare ikke finde ud af at komme afsted.

den næste plan er at jeg skal til at løbe når Malte er kørt ind i vuggestuen, for så kan jeg løbe enten når jeg har afleveret eller når jeg skal hente. Men men... jeg har også planer om at jeg skal til at besøge træningscentret ... er spændt på om det lykkes for mig, for vil jo gerne i gang inden jeg bliver gravid igen, for så er det først rigtig svært at komme igang

Jeg kom jo heller aldrig igang efter vi fik Marcus nettop fordi jeg ikke kunne tage mig sammen, da vi jo vidste vi ville have en mere.

Så tag du den bare med ro, og så er der jo også lidt motion i at lave sådan et lille vidunder

Anmeld

5. maj 2011

Skouboe

Karo skriver:

Du ved da også lige hvordan man gør andre misundelig hva

Du har altså en evne til at vælge det mest fantastiske stof.

Vidste du ikke at min mission i livet er at give Martin grå hår?

Jeg skal nok poste pics herinde løbende

- og du skulle bare SE hvor meget stof totalt lækkert stof jeg har liggende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.