Mig og motionen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.105 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Karo

I går var en lang dag for mig. Jeg havde været til et par møder på arbejde og var godt bumpet i hovedet da jeg kørte hjem. Jeg fik hentet børnene, fik lavet mad og lige leget ½ time før jeg skulle ud af døren igen. Jeg var til endnu et møde (bestyrelsesmøde i vuggestuen) og da jeg var hjemme igen omkring klokken 20 var jeg helt færdig.

Martin skal jo til polterabend i morgen og i den forbindelse får vi besøg at min veninde og hendes mand. Martin ved ikke de kommer og derfor har jeg lidt travlt med at få alle brikker til at passe. Når men de er her fredag til søndag, så jeg ved jeg ikke får tid til at løbe før søndag, og da mit mål er 3 gange om ugen så er jeg bagud. Jeg var ude sidste torsdag og søndag og manglede simpelthen 1 gang. Så selvom jeg var helt færdig, fik jeg trukket i løbe tøjet og løb 5 km. Og det var faktisk dejligt. Det at få noget luft omkring hovedet og bare lukke helt af gjorde simpelthen vidundere.

Så lige nu er jeg faktisk lidt stolt af mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Ida.

5. maj 2011

Skouboe

Jeg er også vildt stolt af dig... jeg har ikke været ude i denne uge endnu... min undskyldning er at jeg er nødt til at få syet til ungerne. De er begge to ved at være vokset ud af det de har (Freja er nu i 104 og Silja i 86), så alle aftner i denne uge er tilbragt foran symaskinen.

Jeg har indtil videre fået syet 4 par bukser og er godt i gang med nummer 5 & 6...

Anmeld

5. maj 2011

Vinker

Karo skriver:

I går var en lang dag for mig. Jeg havde været til et par møder på arbejde og var godt bumpet i hovedet da jeg kørte hjem. Jeg fik hentet børnene, fik lavet mad og lige leget ½ time før jeg skulle ud af døren igen. Jeg var til endnu et møde (bestyrelsesmøde i vuggestuen) og da jeg var hjemme igen omkring klokken 20 var jeg helt færdig.

Martin skal jo til polterabend i morgen og i den forbindelse får vi besøg at min veninde og hendes mand. Martin ved ikke de kommer og derfor har jeg lidt travlt med at få alle brikker til at passe. Når men de er her fredag til søndag, så jeg ved jeg ikke får tid til at løbe før søndag, og da mit mål er 3 gange om ugen så er jeg bagud. Jeg var ude sidste torsdag og søndag og manglede simpelthen 1 gang. Så selvom jeg var helt færdig, fik jeg trukket i løbe tøjet og løb 5 km. Og det var faktisk dejligt. Det at få noget luft omkring hovedet og bare lukke helt af gjorde simpelthen vidundere.

Så lige nu er jeg faktisk lidt stolt af mig selv

SEJT! Åh hvor jeg kender det alt alt for godt til det med at man snart ikke kan overskue at komme ud og løbe - og slet ikke når der først er tid i de sene aftentimer. Jeg havde en rigtig øv dag igår på arbejdet og var helt energiforladt da jeg kom hjem lidt over seks. Alligevel fik jeg overtalt mig selv til at hoppe i løbetøjet kl otte og luntede ud på min 5km's rute. men jeg havde bare ikke meget energi i kroppen og da jeg var halvvejs og derfor skulle vende rundt, så blev det bare pisse koldt. Jeg siger dig jeg frøs. Lige meget om jeg løb eller gik så var jeg bare så ramt af kulden. Det var lige så jeg var ved at tude for synes godt nok der var langt hjem når det var så koldt! Jeg overlevede, men det var en rigtig træls tur, og følte at jeg gik mere end jeg løb, øv.

Jeg SKAL også bare afsted 3 gange i ugen. Har nu været ude mandag og onsdag og 3. gang blir fredag selvom det blir meget presset at nå det efter arbejde fordi jeg skal ud og købe en gave mm. og Morten skal til fest om aftenen, men jeg skal bare nå det. Skal nemlig arbejde hele lørdagen og til fest om aftenen så satser ikke på at jeg er frisk til at løbe søndag :p

Anmeld

5. maj 2011

Karo

Vinker skriver:

SEJT! Åh hvor jeg kender det alt alt for godt til det med at man snart ikke kan overskue at komme ud og løbe - og slet ikke når der først er tid i de sene aftentimer. Jeg havde en rigtig øv dag igår på arbejdet og var helt energiforladt da jeg kom hjem lidt over seks. Alligevel fik jeg overtalt mig selv til at hoppe i løbetøjet kl otte og luntede ud på min 5km's rute. men jeg havde bare ikke meget energi i kroppen og da jeg var halvvejs og derfor skulle vende rundt, så blev det bare pisse koldt. Jeg siger dig jeg frøs. Lige meget om jeg løb eller gik så var jeg bare så ramt af kulden. Det var lige så jeg var ved at tude for synes godt nok der var langt hjem når det var så koldt! Jeg overlevede, men det var en rigtig træls tur, og følte at jeg gik mere end jeg løb, øv.

Jeg SKAL også bare afsted 3 gange i ugen. Har nu været ude mandag og onsdag og 3. gang blir fredag selvom det blir meget presset at nå det efter arbejde fordi jeg skal ud og købe en gave mm. og Morten skal til fest om aftenen, men jeg skal bare nå det. Skal nemlig arbejde hele lørdagen og til fest om aftenen så satser ikke på at jeg er frisk til at løbe søndag :p

Sikke noget møg med en dum dag på arbejdet

Det lyder til at have været en rigtig dum løbetur i går. Jeg har aldrig selv prøvet at fryse men kan forstille mig at det har været rigtigt ubehageligt.

Jeg syndes bare at når nu motivationen er der til at løbe de 3 gange om ugen så er det brand ærgerligt når tiden bare ikke er til det. Jeg HAR motivationen og så SKAL jeg også bare finde tiden…………….BASTA. Men det generer mig ikke at løbe om aftenen. Faktisk synde jeg det er rarest at løbe ved en 20-20.30 tiden når børnene er puttet.

Anmeld

5. maj 2011

Karo

Skouboe skriver:

Jeg er også vildt stolt af dig... jeg har ikke været ude i denne uge endnu... min undskyldning er at jeg er nødt til at få syet til ungerne. De er begge to ved at være vokset ud af det de har (Freja er nu i 104 og Silja i 86), så alle aftner i denne uge er tilbragt foran symaskinen.

Jeg har indtil videre fået syet 4 par bukser og er godt i gang med nummer 5 & 6...

Pernille jeg er slet ikke misundeslig på alt det lækre tøj du får syet

Overhovedet ikke

Anmeld

5. maj 2011

Milka

virkelig dejligt indlæg! jeg har også været ude to gange denne uge og glæder mig til jeg skal ud igen i morgen

Anmeld

5. maj 2011

Milka

Vinker skriver:

øv! 

Anmeld

5. maj 2011

Skouboe

Karo skriver:

Pernille jeg er slet ikke misundeslig på alt det lækre tøj du får syet

Overhovedet ikke

I denne uge har det været "nemme" bukser, dvs. ikke en masse lommer og pynt osv, men bare lækkert stof. Ugler og flere ugler og jeg var så heldig at jeg lige præcist havde nok af det brune til et par bukser i str 98 med ekstra længde og et par i str 86..

Og så har jeg fået det mest vidunderlige sommerstof hjem, som tøserne skal have sommertøj i... Det hedder "Summer Song" og er designet af Mind's Eye for Riley Blake og bare navnet... jeg ser knickers med smock forneden og tunikaer med korte ærmer og de skønneste sommerhatte med det stribede på undersiden af skyggen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. maj 2011

msax

hvor er du sej...

herhjemme er der masser af gode intentioner og mange planer om at nu skal det være... jeg kan bare ikke finde ud af at komme afsted.

den næste plan er at jeg skal til at løbe når Malte er kørt ind i vuggestuen, for så kan jeg løbe enten når jeg har afleveret eller når jeg skal hente. Men men... jeg har også planer om at jeg skal til at besøge træningscentret ... er spændt på om det lykkes for mig, for vil jo gerne i gang inden jeg bliver gravid igen, for så er det først rigtig svært at komme igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.