Elias er desværre sløj igen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. november 2008

Anja

De sidste par dage har det ene øre igen løbet - det er noget hø !! Skal heldigvis til ørelægen i næste uge til alm tjek, så der finder vi jo ud af om drænene igen ikke sidder som de skal.

Han har ikke haft ondt, men har virket mat. I dag blev han pylret ca kl 8.30 og da det havde stået på ca 20 min spurgte jeg ham om han ville ind at sove, og det nikkede han ja til. Han faldt i søvn med det samme - OG han sover sgu endnu !! Altså fra kl 8.50 - nu kl 13.15 ! Det er da helt vildt. Har tjekket ham mange gange og han ligger bare og snorker derud af .....

Esther har også sovet det meste af formiddagen, så i dag er det sørme ingen sag at være alene hjemme med to små unger

Håber Elias får sovet sig fra sin sløjhed - det plejer han at kunne, så hvorfor ikke også denne gang.

Anja, der faktisk føler sig udhvilet tiltrods for en evigt afbrudt nattesøvn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2008

Millebasse

Æv æv! De dumme ører! Vi er også lige kommet igennem en omgang møb.. Det er bare så træls for de små..

Håber at det lille pus kan sove sig fra det værste 60.png

Kram Camilla

Anmeld

5. november 2008

Plysbjørnen

ai altså, det stakkels lille pus..

Håber at han snart bliver frisk igen...

Betina

Anmeld

5. november 2008

Loggidut

jammen hvor lang tid siden er det at han fik dem i? er der ikke noget med de falder ud efter noget tid?

jeg håber snart han får det godt igen, for det er da ikke til at holde ud når de er syge...rigtig god bedring med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.