Bavianis skriver:
Tak for updaten Zafir, det er godt at høre at du reflekterer positivt over den kedelige situation.
Herinde vil vi gøre alt for at støtte og opmuntre dig. Personligt regner jeg med at levere en kæreste til Frigg om nogle uger - det er da noget! 
Knus og kram fra Friggs kommende svigermor...
Tak
Hun er en eftertragtet ung dame må jeg sige - men konkurrenten (som i øvrigt leverede det første kys igår!!!) flytter til US på næste fredag. Så er jylland alligevel lidt tættere på 
Og tak... jeg kæmper også med det. Det er lidt rart at have fået skrevet update igår, så er der flere mennesker idag, der har sagt, - dejligt at vide hvordan du har det, så behøver vi ikke at spørge hele tiden. Det giver lidt ro - så måske skal jeg virkelig tage mig sammen og skrive lidt update lidt oftere. Har også været rart at få lettet lidt på låget fra igår, kan jeg mærke.
Tom har også udfordret mig til at genoptage en ting jeg kørte for noge år siden, med 'dagens 5 positive'... Men det skal nok være sammen med jer herinde.
Må se om jeg kommer igang med det snart.
Møzzer til dig og din fiiiiiiiiiine mavse!!!
Har været inde og lure på dine mave billeder. Det er bare så fantastisk at det er snart, der er finalen hos jer!
Anmeld