Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinboys skriver: har du ikke et billede af det
har du ikke et billede af det
Hey her kommer så et billede, men det er ikke så tydeligt på billedet. Men håber da at du kan få øje på det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NR3ønskebarn skriver: Hehe det tænkte vi osse Nikita får stadig 4 -5flasker alt efter hvor meget solidt mad hun spiser om dagen. Men hun æder bare INTET synes jeg har osse hørt at mangel på appetit er et tegn på tænder.. Og hun BIDER i ALT! Selv i sutten nogle gange.. Så får hun en bidering.. Og nogle gange er hun bare SÅ pylret altså Tak for svaret søde
Hehe det tænkte vi osse Nikita får stadig 4 -5flasker alt efter hvor meget solidt mad hun spiser om dagen. Men hun æder bare INTET synes jeg har osse hørt at mangel på appetit er et tegn på tænder.. Og hun BIDER i ALT! Selv i sutten nogle gange.. Så får hun en bidering.. Og nogle gange er hun bare SÅ pylret altså
Tak for svaret søde
Det var så lidt søde .. så håber vi der snart kommer en lille bisse
CarinaSB skriver: Det var så lidt søde .. så håber vi der snart kommer en lille bisse
Hehe ja det håber jeg GODT nok osse hehe...
Laulund87 skriver: Ja og dit sidste svar tyder MEGET på det, synes jeg
Ja og dit sidste svar tyder MEGET på det, synes jeg
Hehe takker Krydser osse selv
NR3ønskebarn skriver: Hey her kommer så et billede, men det er ikke så tydeligt på billedet. Men håber da at du kan få øje på det
lidt svært at se...
twinboys skriver: lidt svært at se...
Tror det er pga lyset/blitzen fra kameraet så
NR3ønskebarn skriver: Tror det er pga lyset/blitzen fra kameraet så
Håber det svinder bort
twinboys skriver: Håber det svinder bort
Takker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128