Røde kinder, udslæt på hagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.173 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Dansker I Holland

Heysa tøser. Jeg har hørt at børn/babyer godt kan få udslæt i ansigtet når der er tænder på vej. Nogle kalder det for tandeksem, og det tror jeg faktisk at Nikita har lidt af i ansigtet. Det kommer og går i perioder. Det ligner hun har tør hud på kinderne som er rødt. Det generer hende ikke, men hun bider også i alting, og hun har haft et par gange med diarre og så er det gået væk igen. Hun har ikke særlig meget appetit i øjeblikket, for hun tømmer ikke engang en flaske. Så håber I kan svare mig. Hvad så piger? Kan der være tænder på vej? Hun er 6 mdr den 22 maj.

Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Dansker I Holland

opper

Anmeld

17. maj 2011

Dansker I Holland

Opper den for anden gang...

Anmeld

17. maj 2011

twinboys

NR3ønskebarn skriver:

Heysa tøser. Jeg har hørt at børn/babyer godt kan få udslæt i ansigtet når der er tænder på vej. Nogle kalder det for tandeksem, og det tror jeg faktisk at Nikita har lidt af i ansigtet. Det kommer og går i perioder. Det ligner hun har tør hud på kinderne som er rødt. Det generer hende ikke, men hun bider også i alting, og hun har haft et par gange med diarre og så er det gået væk igen. Hun har ikke særlig meget appetit i øjeblikket, for hun tømmer ikke engang en flaske. Så håber I kan svare mig. Hvad så piger? Kan der være tænder på vej? Hun er 6 mdr den 22 maj.

Sussie

har du ikke et billede af det

Anmeld

17. maj 2011

CarinaSB

Hej søde .. det kan godt lyde som tænder .. sådan havde Noah det os da han fik hans første tand ..

Anmeld

17. maj 2011

Laulund87

Det kan jo være så meget, men det kan sagtens være tænder.

Maria får nemlig også rødmossede kinder og rød numse, når der er tænder på vej.

Anmeld

17. maj 2011

Dansker I Holland

twinboys skriver:

har du ikke et billede af det

Jeg kan prøve at vedhæfte et billede, men jeg har ikke taget billede af selve udslættet. Men man kan se det i hendes ansigt ... Prøver lige at finde et billede..

Anmeld

17. maj 2011

Dansker I Holland

CarinaSB skriver:

Hej søde .. det kan godt lyde som tænder .. sådan havde Noah det os da han fik hans første tand ..

Hehe det tænkte vi osse Nikita får stadig 4 -5flasker alt efter hvor meget solidt mad hun spiser om dagen. Men hun æder bare INTET synes jeg har osse hørt at mangel på appetit er et tegn på tænder.. Og hun BIDER i ALT! Selv i sutten nogle gange.. Så får hun en bidering.. Og nogle gange er hun bare SÅ pylret altså

Tak for svaret søde

Anmeld

17. maj 2011

Dansker I Holland

Laulund87 skriver:

Det kan jo være så meget, men det kan sagtens være tænder.

Maria får nemlig også rødmossede kinder og rød numse, når der er tænder på vej.

Ok jeg håber da at det er det så.. hihi...

Anmeld

17. maj 2011

Laulund87

NR3ønskebarn skriver:

Ok jeg håber da at det er det så.. hihi...

Ja og dit sidste svar tyder MEGET på det, synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.