Panik i det lille hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. november 2008

mor til en del

eller tæt på.
Vi er i dag begyndt på projekt badeværelse. Fra nu af er det ikke vandtilførsel til badeværelset. Derfor er der lejet et bade/toiletskur. som bliver vores badeværesle indtil ombygningen er overstået.
Vi håber at være færdige først i dec. men lur mig om der ikke nemt kunne smutte et par uger mere, inden det hele fungerer...

Lisbeth vandløs, indtil smeden har blændet rørene til badeværelset, og lukket op for vandet igen.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2008

ka li ja

aaiiii skal i så ud i minus grader inden i kan komme i bad.. fuuuuuuuck et lorte tidspunkt hva!!
men hva, det er jo super lækkert når det er gjort.
jeg ved selv hvordan ombygningshelvede fungere, men jeg har heldigvis ikke manglet mit badeværelse endnu... ååhhh jeg ved ikke hvad jeg skal gøre den dag det blir dets tur!!

Anmeld

5. november 2008

Grynt

Lisbeth, jeg syntes godt nok du er en af de gæveste kvinder jeg kender Uanset hvad livet bringer dig af forhindringer, så hopper du bare lige hen over dem med hovedet højt. Du er fandme for sej

Jeg håber snart jeres badeværelse er færdigt

KH
Tina

Anmeld

5. november 2008

Tynen

Grynt/Tina skriver:

Lisbeth, jeg syntes godt nok du er en af de gæveste kvinder jeg kender Uanset hvad livet bringer dig af forhindringer, så hopper du bare lige hen over dem med hovedet højt. Du er fandme for sej

Jeg håber snart jeres badeværelse er færdigt

KH
Tina

ENIG!!

Jeg var gået helt ned hvis det var mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.