Tif har lige haft hendes første rigtige fald

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. november 2008

Loggidut

og alt sammen fordi jeg sidder og sover i timen!
Jeg var lige oppe for at logge mig på jobnet, og jeg hørte da godt at tif sad på trappen, som så mange gange før, men hun plejer kun at sidde på første trin, længere kan hun jo normalt ikke komme op!
og jeg tænkte flere gange, så nu må jeg hellere komme ned igen, men jeg skal lige se det her job, og det her job...og lige....BUM BUM BUM BUM...BUUUUUUUUUM!
så faldt hun sgu! Hvor mange trin det drejer sig om aner jeg ikke, men hun lå nede på gulvet på ryggen, og hylede, det var nok mest forskrækkelsen, både for hende og for mig, for hun ser ikke ud til at have taget skade overhovedet.
Men hvorfor bliver man ved med at stole på at de små kun kan dit eller dat, jeg kan sgu da sige mig selv at hun kan mere end jeg tror!
Det er lige som ikke første gang jeg har børn...dooooh!

Nå heldigvis for det kun er spånplade og lenolium hun faldt ned på, havde det været et stengulv var jeg ikke så sikker på det var gået så nemt!

øv for en morgen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2008

Anja

Stakkels tøs !

Men sådan noget sker jo !

Man kan altså ikke være over dem konstant og så sker der jo ting og sager. Desuden kunne det jo også ske, selv om var i nærheden til at se det ....

Anmeld

5. november 2008

ka li ja

aaiii bette pus. det var sgu da også synd hun skulle udstyres med så ansvarsløs en mor!!!!
aj d gaz... ja du burde nok ha været der, men det kan vi bare ikke altid. plus de lærer altså også af deres stunts som regel, og hun har sikkert mere respekt for trappen nu...
ja her hjemme står arthur oppe på stole og spisebordet lige så snart han ser sit snit til det. han har da også flere gange vinket og så et han ellers kravlet ovenpå hihi.
de kan heldigvis tåle mere end vi lige regner med de små. og som du selv skriver så var det nok mere forskrækkelsen.
god bedring til den lille vildbasse 66.png)

Anmeld

5. november 2008

Ny mor

Uhhh, det kunne have været Marius - han er overalt oppe og nede og lynhurtigt...puhhh, tror vi må give dem hjelm på, Loggi og klokker, så vi kan høre hvor de er !

Anmeld

5. november 2008

Loggidut

ja fandme nu har jeg lige taget tøsen igen midt på trappen, og det går sindsygt hurtigt...så jeg har banket i bordet nu og sagt jeg vil have låge, helst i aften, men senest i morgen!

så nu i dag har hun overkommet sin første trappe, for nu lod jeg hende kravle hele vejen op, mens jeg gik bagved, hun er ret usikker, og det gik jo så også galt i morges, men jeg tror alligevel vi af og til skal øve den trappe så hun føler sig bedre hjemme på den.

Anmeld

5. november 2008

ka li ja

rigtig go ide at øve på trapperne. det er bedre de kan klarer dem selv, end de falder ned fordi man har pakket dem for meget ind...

Anmeld

5. november 2008

Loggidut

ha ha, ja så har jeg hentet en l¨åge, og manden som har jobbet hele dagen må så på overarbejde... aj han kunne heldigvis godt se at vi skulle have den låge omgående!

Anmeld

5. november 2008

Tynen

Stakkels jer!

Men jeg kender altså godt den der med liiige at trække den lidt længere
og pludselig så BANG!!

Men godt det ikke gik helt galt.

Anmeld

5. november 2008

linemus

Godt hun ikke fik flere knubs, bette nus.

Kender godt det med at man ikke lige forventer at de kan noget de ikke plejer, selvom det jo er naturlig udvikling. Husker tydeligt, da jeg kunne høre nogen pusle rundt ovenpå, og Nanna var kravlet hele vejen op Hun havde heller aldrig så meget som kravlet to trin op, men lige pludselig så gør de det jo bare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.