Ahhh bliver sku snart sindsyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2008

Doktor Doolittle

Hej Joan

Jeg hører egentlig til på august 06 men læste lige lidt med :) Jeg synes det er kørt lidt af sporet hos jer. Synes som de andre at du må markere nu, at du har en grænse og at han må tage lidt over. Prøv at sætte jer ned og lave en arbejdsfordeling, det lyder måske super stift, men hvad med et skema? Det har virket hos os, vi har haft brug for det i perioder. Når opgaverne så er bedre fordelt må du også acceptere, at han gør tingene anderledes end du, og du må tro på han kan, ellers kommer det ikke til at fungere. Herhjemme har vi meget forskellig tærskel for, hvornår noget skal gøres, derfor nåede jeg ofte at gøre det hele, før Michael overhovedet kom i gang. Nu skiftes vi til at have køkken een uge og badeværelse den næste. Den der har køkkenet laver mad og smører madpakker, den der har badeværelset står for alt med vasketøjet. Det fungerer perfekt, jeg har fået meget mere tid og kan bedre planlægge og jeg bliver ikke irriteret hvis han sidder foran computeren, for jeg ved, han så må gøre arbejdet på et andet tidspunkt. Vi har i øvrigt indført herhjemme, at computeren er slukket mellem 16 og 19, hvor der er 100% fokus på vores 2 drenge plus vi ikke taler i telefon dér heller med mindre det er vigtigt.

Hvordan er I kommet svært fra start, du og sønnike?

Knus fra Tina der håber på du får en god snak med manden ;) Slut evt. af med en god omgang sex, så skal det hele nok gå :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2008

Marco2

Kørt af sporet????????? Hvad mener du?? Vil du venligst konkretisere det? AG - som mener der ABSOLUT ingen slinger er i valsen på juli '07

Anmeld

24. februar 2008

Doktor Doolittle

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] Kørt af sporet????????? Hvad mener du?? Vil du venligst konkretisere det? AG - som mener der ABSOLUT ingen slinger er i valsen på juli '07[/citat] Ja det vil jeg da meget gerne :) Jeg mener det er kørt af sporet hos Joan og manden, altså at de er kommet ind i en dårlig vane med at hun laver det hele, det ville være federe hvis de deltes om det :D Hvad troede du da, jeg mente (?) Knus Tina

Anmeld

24. februar 2008

Marco2

hahahahahahahahahhahahahaaaaaaa Troede du mente at vi på juli '07 er kørt af sporet....... AG - som vist bør KONKRETISERE når hun er ironisk.... 8D

Anmeld

24. februar 2008

Doktor Doolittle

HÆHÆ der fik du mig :$8D:))
Nej I tøser på juli 07 er sgu´ for seje, ikke så meget pjat dér :)) Og... hvis jeg syntes noget andet, ville jeg ALDRIG turde sige det højt, af frygt for at få bank med jeres store muller :P
Knus Tina

Anmeld

24. februar 2008

Joan ( Smallie )

Tina Holst Larsen skriver:

Hej Joan

Jeg hører egentlig til på august 06 men læste lige lidt med :) Jeg synes det er kørt lidt af sporet hos jer. Synes som de andre at du må markere nu, at du har en grænse og at han må tage lidt over. Prøv at sætte jer ned og lave en arbejdsfordeling, det lyder måske super stift, men hvad med et skema? Det har virket hos os, vi har haft brug for det i perioder. Når opgaverne så er bedre fordelt må du også acceptere, at han gør tingene anderledes end du, og du må tro på han kan, ellers kommer det ikke til at fungere. Herhjemme har vi meget forskellig tærskel for, hvornår noget skal gøres, derfor nåede jeg ofte at gøre det hele, før Michael overhovedet kom i gang. Nu skiftes vi til at have køkken een uge og badeværelse den næste. Den der har køkkenet laver mad og smører madpakker, den der har badeværelset står for alt med vasketøjet. Det fungerer perfekt, jeg har fået meget mere tid og kan bedre planlægge og jeg bliver ikke irriteret hvis han sidder foran computeren, for jeg ved, han så må gøre arbejdet på et andet tidspunkt. Vi har i øvrigt indført herhjemme, at computeren er slukket mellem 16 og 19, hvor der er 100% fokus på vores 2 drenge plus vi ikke taler i telefon dér heller med mindre det er vigtigt.

Hvordan er I kommet svært fra start, du og sønnike?

Knus fra Tina der håber på du får en god snak med manden ;) Slut evt. af med en god omgang sex, så skal det hele nok gå :P

Jeg fik svangerskabsforgiftning og løb til kontrol i tide og utide. Til sidst fik jeg så meget vand i kroppen at nu ville de prøve at sætte mig igang. Det prøvet de så på i 3 dage og det hjalp bare ikke en skidSå han blev taget ved akutkejsersnit 10 dage før tid og han var sund og rask heldigvis, men jeg var langt nede. Det havde taget hårdt på mig. Jeg havde taget 20 kg på og 4 dage efter han var kommet ud havde jeg smidt 24 kg så meget vand havde jeg i kroppen. Bare sådan lidt hurtig fortalt

Anmeld

24. februar 2008

Doktor Doolittle

UHA Joan jeg tænkte nok det var noget i den stil :( Vore historier er stort set identiske, bortset fra at jeg fødte 6 uger for tidligt pga. akut svangerskabsforgiftning. Jeg tog 10 kg. ekstra på de sidste par uger, jeg var gravid, var indlagt 11 dage med Theodor efter han var kommet ud, og tog hjem i mine gamle Lee Jeans UDEN stretch, jeg var SÅ tynd og havde oveni det hele fået en fødselsdepression :'( :'( Oveni det hele var jeg blevet uventet gravid, vi havde kun kendt hinanden 6 mdr., Michael var mest til abort og jeg ville gerne beholde barnet. Derfor følte jeg mig forpligtet til at tage hele slæbet, da Theodor først var født. Nu går det heldigvis godt, og Theodor har fået en dejlig lillebror :)) Knus fra Tina der stadig glæder sig til at læse et indlæg fra dig, hvor du har snakket med manden :P

Anmeld

25. februar 2008

Joan ( Smallie )

Har snakket med ham og det viser sig jo så at det med hans skulder går ham mere på end han lige vil vide af og derfor har været så fjern.
Han er ved at være der at han nok skal til at skifte arbejde fordi den ikke kan holde til det han laver nu, så han tænker noget over det hele lige i tiden.
Men nu skal han til læge i århus på onsdag så må vi se hvad han siger.

Men tak for det hele tøser i er sku bare for dejlige.

Ps. så fik han sku også lige besked på at han godt kunne tage at sige noget så jeg ikke går der og er så usikker

Anmeld

25. februar 2008

Loggidut

det var godt...da jeg skrev på msn i går skulle jeg bare lige høre om du var ok...det du jo kan jeg se nu...

knus fra sloggi, som ikke har problemer med skriften i dag

Joan ( Smallie ) skriver:

Har snakket med ham og det viser sig jo så at det med hans skulder går ham mere på end han lige vil vide af og derfor har været så fjern.
Han er ved at være der at han nok skal til at skifte arbejde fordi den ikke kan holde til det han laver nu, så han tænker noget over det hele lige i tiden.
Men nu skal han til læge i århus på onsdag så må vi se hvad han siger.

Men tak for det hele tøser i er sku bare for dejlige.

Ps. så fik han sku også lige besked på at han godt kunne tage at sige noget så jeg ikke går der og er så usikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.