Hej Joan
Jeg hører egentlig til på august 06 men læste lige lidt med :) Jeg synes det er kørt lidt af sporet hos jer. Synes som de andre at du må markere nu, at du har en grænse og at han må tage lidt over. Prøv at sætte jer ned og lave en arbejdsfordeling, det lyder måske super stift, men hvad med et skema? Det har virket hos os, vi har haft brug for det i perioder. Når opgaverne så er bedre fordelt må du også acceptere, at han gør tingene anderledes end du, og du må tro på han kan, ellers kommer det ikke til at fungere. Herhjemme har vi meget forskellig tærskel for, hvornår noget skal gøres, derfor nåede jeg ofte at gøre det hele, før Michael overhovedet kom i gang. Nu skiftes vi til at have køkken een uge og badeværelse den næste. Den der har køkkenet laver mad og smører madpakker, den der har badeværelset står for alt med vasketøjet. Det fungerer perfekt, jeg har fået meget mere tid og kan bedre planlægge og jeg bliver ikke irriteret hvis han sidder foran computeren, for jeg ved, han så må gøre arbejdet på et andet tidspunkt. Vi har i øvrigt indført herhjemme, at computeren er slukket mellem 16 og 19, hvor der er 100% fokus på vores 2 drenge plus vi ikke taler i telefon dér heller med mindre det er vigtigt.
Hvordan er I kommet svært fra start, du og sønnike?
Knus fra Tina der håber på du får en god snak med manden ;) Slut evt. af med en god omgang sex, så skal det hele nok gå :P
Anmeld