Ahhh bliver sku snart sindsyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. februar 2008

Joan ( Smallie )

Undskyld tøser men bliver altså lige nød til at læsse lidt af på jer. Manden har nu gået hjemme siden den 15 okt men en dårlig skulder. Først i nov fik han så fjernet noget af en slimsæk, det hele begyndte at gå frem ad igen, han startet op på arbejde på halv tid men nu er det så gået galt igen. Han er begyndt at få ondt igen når han laver for meget. Fint nok så skal han da ikke på arbejde men kan sku da for h ikke passe at jeg skal lave alt her hjemme. Ok så tager vi bare lige idag. Jeg startet med at give knægten noget morgen mad og lege med ham og kl 8.30 var han klar til at få lidt bryst og komme op og sove igen. Fint så kunne jeg komme ud og save noget træ, men det kunne manden ikke hjælpe med for han ville lige høre efter knægten. Fint tænker jeg så kan han jo lige få fejet og tage sig lidt af det inden for. Jeg er så ude til godt 11 og kommer ind og forventer sådan set at knægten er vågnet men han sover sku stadig ( så han var nok træt ) og manden sidder ved puteren og har ikke lavet en skid. Ok jeg tager et hurtig bad og laver klar til knægten kan få noget middags mad. Det får han kl 12 og det giver jeg ham så også og manden sidder at kigger på. så leger vi lidt mere, altså knægten og mig og så bliver han træt og kommer op til middags søven. Jeg gør hans øllebrød klar til han skal have ved 16 tiden, altså sætter den i blød. Og får slappet lidt af inden han igen vågner. Laver hans grød klar til ham til kl 16 og skal be hans far om at give ham det og så skal jeg jo også lige have lavet aftensmad ryddet væk efter det og når knægten er lagt i seng er der lige ammebrikker der skal koges og et par gulve der skal fejes, Har jo en stor schæfer hund der fælder helt vildt i tiden. Og er lige kommet ind fra værkstedet hvor jeg har gjort min motorsav klar til i morgen så nu er det ved at være fyraften for mig. Nøjjjj det blev et langt rodet indslag. Men kan bare ikke lige fatte der er mig der skal lave alt her hjemme. For træ skal vi sku have ellers ingen varme også fint han ikke kan save men så kan han vel lave lidt herinde Er jeg helt forkert på den tøser??? Krams Joan Som er lidt nede lige nu :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2008

Loggidut

niks...vel er du ej....
jeg ville have forstået det hvis det var han var ude at save brænde....hmmm...

har du sagt det til ham...eller gør du som alle vi kvinder...regner med de selv kan forstå at vi ønsker noget fra dem?

for jeg vil lige understrege at det kan mænd IKKE, de skal have det fortalt, igen og igen...og når jeg måske bliver lidt børnehavesur fordi michael ikke kan se jeg løber frem og tilbage...og jeg så begynder at knurre, eller vi snakker om det senere, så siger han lige så plat, jammen du kunne jo havde sagt noget!

altså, jeg forsvare ikke hverken din eller min mand, jeg siger bare...de fatter det ikke, og de skal have det af vide!

jeg kan godt forstå du er mobset, men snak med ham...det er da langt det bedste du kan...
og hvor er det fedt du læsser det af her istedet for at lave paniksener derhjemme...hatten af for det!

stort knus fra loggi, som håber du snakker med ham;)

Anmeld

24. februar 2008

Joan ( Smallie )

Det var en aftale at hvis jeg savet det træ så skulle han passe knægten og det inde for jeg kunne sku ikke nå det hele.
Men knægten er jo nem nok han har jo stort set ikke lavet andet idag ind at sove og alt det andet har jeg jo lavet.

He he og så kan han ikke forstå vi ikke har sex;) har sku da ikke overskud til det når jeg laver alt det han skal lave også. Men kan godt forstå han har når han bare sidder på sin flade røv og kigger fjernsyn eller på computer skærm.

Men jan skal nok snak med ham når jeg lige er dampet lidt mere af for ellers overfalder jeg ham sku bare og det går jo ikke :D

Anmeld

24. februar 2008

Rasmine

Tror I bliver nødt til at tage en alvorlig snak om det, inden det bliver sådan HVER dag.
Måske prøve at sætte "max-tid" på computeren, ligesom med børn?
(ved godt det lyder lidt nedladende, men vi ved jo alle at sætter vi os først ned foran skærmen, bliver vi selv hængende, selvom der er en MASSE som skal laves.)?

Tror altså det skal fanges i opløbet, det kan sgu ikke passe at vi skal tilbage til Krøniken, kvor det er konen som står for alt, mens manden sidder og læser avisen (I det her tilfælde er det så lige puteren)

Pøj Pøj

Anmeld

24. februar 2008

Loggidut

hmmm, du har jo helt ret, og faktisk burde jeg gøre det samme af og til ved mig selv, jeg er også max dårlig til det....og ja få for pokker snakket om det smallie!

Mebach skriver:

Tror I bliver nødt til at tage en alvorlig snak om det, inden det bliver sådan HVER dag.
Måske prøve at sætte "max-tid" på computeren, ligesom med børn?
(ved godt det lyder lidt nedladende, men vi ved jo alle at sætter vi os først ned foran skærmen, bliver vi selv hængende, selvom der er en MASSE som skal laves.)?

Tror altså det skal fanges i opløbet, det kan sgu ikke passe at vi skal tilbage til Krøniken, kvor det er konen som står for alt, mens manden sidder og læser avisen (I det her tilfælde er det så lige puteren)

Pøj Pøj

Anmeld

24. februar 2008

Joan ( Smallie )

Jo men det er jo det der er problemet jeg er ikke god til at sidde her hvis jeg ved der er en masse der skal laves, også derfor jeg ikke har været så aktiv her, men så får jeg lavet de ting og så kan jeg med ro sidde og se hvad i har skrevet i løbet af dagen.
Men lige nu er der bare ingen ende på noget af det.
Sloggi også derfor jeg ikke kom med igår, for viste jeg havde rigligt at se til her hjemme.

Anmeld

24. februar 2008

Rasmine

Men Joan:
Du BURDE da have været taget med igår.
For tilsyneladende render tingene da ingen vegne derhjemme, mens du er væk!

Anmeld

24. februar 2008

Joan ( Smallie )

He he Nej kan du da have ret i. Men manden ved jo ikke en skid om hvordan maden til knægten bliver lavet. Ja undskyldninger har jeg nok af. I bund og grund bunder det jo nok i at jeg ikke er sikker på at han kan passe ham:$
Men det ved jeg jo godt han kan. Jeg er nok bare en rigtig høne mor over for min dreng. Måske fordi vi fik en lidt svær start på det hele. Altså knægten og mig

Anmeld

24. februar 2008

Rasmine

Man SKAL være en hønemor ;)
Kan godt forstå du ikke vil tage fra Niels, hvis ikke din mand aner hvoran han skal lave mad til ham. Men du burde have "varmet op" i løbet af ugen, og sat ham ind i det så. :)

Men din mand har åbenbart haft det for nemt fra starten?
-Så er det jo klart han ikke er til at drive væk fra skærmen, for han er jo vant til at alt bliver gjort.
Eller også har du bare ikke "givet ham plads" nok til at være far fra starten af?
-Må da heller ikke være fedt for mandens selvværd, hvis ikke han får lov at afprøve nogle ting selv?

Kan sagtens følge dig i at I har haft en svær start, men nu må det snart være nok!
:)

Anmeld

24. februar 2008

Joan ( Smallie )

Jo Niels havde sådan set kun sin far fra starten af. Jeg var klar til at sælge knægten. De første 3 uger af hans liv var det kun christian der skiftet ble på ham. Jeg var kørt så meget ned af alt det syge haløj at jeg bare ikke kunne tage mig af ham. Christian har altid været rigtig god med Niels til at tage sig af ham og lege med ham men maden har jeg altid stået for. Er jo ligesom altid mig der har haft den :D og da han begyndte på grød gik chr med armen i slynge og måtte overhovedet ikke bruge den så der var det også mig der gav ham og så forsat det jo ligesom bare.

Ved ikke kan sku ikke finde ud af det lige nu. Det bliver jo nok bedre det plejer det jo. Kan godt forstå manden er nede også for han elsker at arbejde og hader at gå hjemme. Men så kunne han jo tage sig lidt sammen og ( arbejde ) her hjemme i stedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.