Pose / tulle bukser * NYE *

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. maj 2011

bullerbassen

spj skriver:

Er der rabat ved køb af 2 par?

Var du interesseret ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Lou87

Hva måler indvendig og udvendig benlængde på en 68 og en 74 ?

Anmeld

4. maj 2011

bullerbassen

Lou87 skriver:

Hva måler indvendig og udvendig benlængde på en 68 og en 74 ?

Hej STR hedder 62/68 - 68/74

68/74 indvendig ben - ca 20 cm

Anmeld

4. maj 2011

spj

bullerbassen skriver:

Var du interesseret ??

Ja, kunne godt være interesseret i de grønne med cup cake, hvis du har flere så der også var en anden der var interesseret i dem. I størrelse 80.
Lyder godt med at de er tynde så de kan bruges nu. Har en masse bukser med fore i, som er lidt for varme nu.

Anmeld

4. maj 2011

bullerbassen

spj skriver:

Ja, kunne godt være interesseret i de grønne med cup cake, hvis du har flere så der også var en anden der var interesseret i dem. I størrelse 80.
Lyder godt med at de er tynde så de kan bruges nu. Har en masse bukser med fore i, som er lidt for varme nu.

hej

STR hedder

74/80 ( 1 år )

80/86 ( 1 år )

Ved ikke hvilken der ville passe - min dreng bruger str 86 i tøj han passer str 80/86

Anmeld

4. maj 2011

spj

bullerbassen skriver:

hej

STR hedder

74/80 ( 1 år )

80/86 ( 1 år )

Ved ikke hvilken der ville passe - min dreng bruger str 86 i tøj han passer str 80/86

Det er jo svært. Nu er min datter lige blevet puttet i seng, så kan ingen gang måle hende. Men hun var til 1 års undersøgelse i går hvor hun var 74,5 lang tror du så ikke det skal være den der hedder 74/80? Hvor lang er din søn.

Anmeld

4. maj 2011

bullerbassen

spj skriver:

Det er jo svært. Nu er min datter lige blevet puttet i seng, så kan ingen gang måle hende. Men hun var til 1 års undersøgelse i går hvor hun var 74,5 lang tror du så ikke det skal være den der hedder 74/80? Hvor lang er din søn.

ja det rigtig - hvad str bruger hun i tøj ???

Hvis hun bruger 80 skal  nok være 74/80 . Kunne du ikke prøve og måle den indvendige ben længde på et par af hende bukser.

STR 74/80 måler - 24 cm

Anmeld

4. maj 2011

spj

bullerbassen skriver:

ja det rigtig - hvad str bruger hun i tøj ???

Hvis hun bruger 80 skal  nok være 74/80 . Kunne du ikke prøve og måle den indvendige ben længde på et par af hende bukser.

STR 74/80 måler - 24 cm

Jeg har lige købt et par bukser i h&m som er 80 og der er god plads i længden til at vokse i.
Alt hendes tøj ligge inde hvor hun sover, men jeg kan lige måle i morgen og give besked.

Anmeld

4. maj 2011

bullerbassen

spj skriver:

Jeg har lige købt et par bukser i h&m som er 80 og der er god plads i længden til at vokse i.
Alt hendes tøj ligge inde hvor hun sover, men jeg kan lige måle i morgen og give besked.

Så vil jeg sige du skal tage str 74/80 hvis hun skal bruge dem nu ..

Min drenge bruger som skrevet 86 i tøj men passer kun 80/86 i det her bukser. Så den ville nok bliver for stor

men mål i morgen og så må du endelig vende tilbage

Anmeld

4. maj 2011

spj

bullerbassen skriver:

Så vil jeg sige du skal tage str 74/80 hvis hun skal bruge dem nu ..

Min drenge bruger som skrevet 86 i tøj men passer kun 80/86 i det her bukser. Så den ville nok bliver for stor

men mål i morgen og så må du endelig vende tilbage

Det skal hun, for synes lige pludselig ikke hun har nogen bukser. Jeg vender helt sikkert lige tilbage i morgen. De er bare så fine de bukser. elsker den model.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.