Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Henri84 skriver: Jeg mangler nogle i 80/86
Jeg mangler nogle i 80/86
Drenge / pige -?
Har lige lagt et par på str 80/86 & har også grønne cupcakes str 80/86
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Cupcakes str 74/80 - 80/86 - 86/92
bullerbassen skriver: Drenge / pige -? Har lige lagt et par på str 80/86 & har også grønne cupcakes str 80/86
Pige, men i alle andre farver end lilla nærmest
Der er de grønne cupcakes
bullerbassen skriver: Der er de grønne cupcakes
Henri84 skriver: Jeg vil gerne købe et par med de grønne cupcakes så Jeg skal hente børn nu, så er først på nettet igen i aften, men du kan bare sende kontooplysninger, så overfører jeg
Jeg vil gerne købe et par med de grønne cupcakes så Jeg skal hente børn nu, så er først på nettet igen i aften, men du kan bare sende kontooplysninger, så overfører jeg
Sender en besked
bullerbassen skriver: Ugle bukser str 80/86 & 92/98
Ugle bukser str 80/86 & 92/98
spj skriver: Er der rabat ved køb af 2 par?
Er der rabat ved køb af 2 par?
Kan desværre ikke gøre det billigere , da jeg gerne vil have dækket udgifterne til stoffet men 100 kr inkl er da også billigt for et par nye lækre bukser
bullerbassen skriver: Kan desværre ikke gøre det billigere , da jeg gerne vil have dækket udgifterne til stoffet men 100 kr inkl er da også billigt for et par nye lækre bukser
spj skriver: Det er forståeligt nok. Ja, det er billigt. Er de tykke eller tynde i stoffet? Altså er det sommerbukser?
Det er forståeligt nok. Ja, det er billigt. Er de tykke eller tynde i stoffet? Altså er det sommerbukser?
De er lavet i 100 % bomuldsstof så de er sommer bukser ..
Super til tiden nu og frem - har mange til min dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128