Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vinker skriver: tak ven. ja ska nok komme igennem dagen selvom der er lang tid til kl seks.
tak ven. ja ska nok komme igennem dagen selvom der er lang tid til kl seks.
KLOKKEN SEKS!!!! oh my god!!
du får lige et kram på forskud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
h_bernie skriver: hmm det er da underligt. Bare det ikke er fordi de presser dig på job...er du glad nok for det sted du er? I hvert fald god bedring!! Håber humøret vender til det bedre
hmm det er da underligt. Bare det ikke er fordi de presser dig på job...er du glad nok for det sted du er?
I hvert fald god bedring!! Håber humøret vender til det bedre
min sygemelding var slut så om alle omstændigheder skulle jeg starte idag. ved godt de har været i undertal herinde fordi jeg har været væk..... ved ikke lige hvad der sker
Ni-ko-li-ne skriver: KLOKKEN SEKS!!!! oh my god!! du får lige et kram på forskud
ja det føles som hundrede år, piv
tak for dit knus - det varmede
Rosa skriver: Jeg har en dyne og et knus, hvis det skulle være?
Jeg har en dyne og et knus, hvis det skulle være?
åh hvor er du sød - tusind tak!
Kan du ske at være ganske almindeligt hormon-ramt? Jeg får det ofte som du beskriver det op til, at jeg skal have min menstruation...
Op med humøret
Ida. skriver: Kan du ske at være ganske almindeligt hormon-ramt? Jeg får det ofte som du beskriver det op til, at jeg skal have min menstruation... Op med humøret
der er 1½ uge til jeg ska ha det røde :(
Vinker skriver: der er 1½ uge til jeg ska ha det røde
der er 1½ uge til jeg ska ha det røde
Hmmm ja, så er det nok ikke forklaringen...
Vinker skriver: men jeg synes bare jeg har lyst til at græde.... Er lige startet op på arbejde idag efter min sygemelding og jeg går bare og blinker for ikke at der skal rende tårer ned af mine kinder. Jeg ved ikke helt hvorfor jeg er i så skidt et humør, og jo mere jeg tænker over det, jo mere ked af det bliver jeg
men jeg synes bare jeg har lyst til at græde....
Er lige startet op på arbejde idag efter min sygemelding og jeg går bare og blinker for ikke at der skal rende tårer ned af mine kinder. Jeg ved ikke helt hvorfor jeg er i så skidt et humør, og jo mere jeg tænker over det, jo mere ked af det bliver jeg
Skattepige - jeg er straks på vej til Esbjerg og kramme dig lidt
Sender et stort knus, og håber dit humør meget snart vil lette igen..
kære søde rikke...
jeg håber du kom hel igennem dagen og du kan se frem til at ligge trygt og godt i mortens arme når lillemanden er lagt i seng...
tanker fra mette
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128