Ved ikke hvad der sker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Vinker

men jeg synes bare jeg har lyst til at græde....

Er lige startet op på arbejde idag efter min sygemelding og jeg går bare og blinker for ikke at der skal rende tårer ned af mine kinder. Jeg ved ikke helt hvorfor jeg er i så skidt et humør, og jo mere jeg tænker over det, jo mere ked af det bliver jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

men jeg synes bare jeg har lyst til at græde....

Er lige startet op på arbejde idag efter min sygemelding og jeg går bare og blinker for ikke at der skal rende tårer ned af mine kinder. Jeg ved ikke helt hvorfor jeg er i så skidt et humør, og jo mere jeg tænker over det, jo mere ked af det bliver jeg

der er sket meget i jeres liv.... måske du træner til lidt ro på?

Anmeld

4. maj 2011

Vinker

Ni-ko-li-ne skriver:

der er sket meget i jeres liv.... måske du træner til lidt ro på?

kan godt være jeg bare er fyldt op pga alle de ting der er sket ja. Det er bare en underlig følelse pludselig er være i så skidt humør. Ville ønske jeg kunne putte mig under dynen og at Morten ville holde om mig.

Anmeld

4. maj 2011

h_bernie

øv det lyder da ikke rart. Måske det er for tidligt at starte op....

Anmeld

4. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

kan godt være jeg bare er fyldt op pga alle de ting der er sket ja. Det er bare en underlig følelse pludselig er være i så skidt humør. Ville ønske jeg kunne putte mig under dynen og at Morten ville holde om mig.

Det er vidst meget naturligt at have det sådan søde Rikke! håber du klarer dagen og får et stort knus når du kommer hjem!

Anmeld

4. maj 2011

Rosa

Jeg har en dyne og et knus, hvis det skulle være? 

Anmeld

4. maj 2011

Vinker

h_bernie skriver:

øv det lyder da ikke rart. Måske det er for tidligt at starte op....

Var sygemeldt pga en mindre operation i håndledet, og ja kan godt mærke at den ikke er helt fit for fight endnu. Det gør ihvertfald ondt når jeg bruger hånden for meget hvilket man hurtigt kommer til i en tøjbutik. Men umiddelbart føles det bare ikke til at det er det der er skyld i det triste humør. Men jeg ved det da ikke med sikkerhed.

Anmeld

4. maj 2011

anna-jonas

Er du egentlig glad for dit job??? Har det været dejligt at gå hjemme, og være "husalf"?? Føles det lige som, når man starter op efter en god, lang ferie, hvor man har hygget max, som familie??

Anmeld

4. maj 2011

h_bernie

Vinker skriver:

Var sygemeldt pga en mindre operation i håndledet, og ja kan godt mærke at den ikke er helt fit for fight endnu. Det gør ihvertfald ondt når jeg bruger hånden for meget hvilket man hurtigt kommer til i en tøjbutik. Men umiddelbart føles det bare ikke til at det er det der er skyld i det triste humør. Men jeg ved det da ikke med sikkerhed.

hmm det er da underligt. Bare det ikke er fordi de presser dig på job...er du glad nok for det sted du er?

I hvert fald god bedring!! Håber humøret vender til det bedre

Anmeld

4. maj 2011

Vinker

Ni-ko-li-ne skriver:

Det er vidst meget naturligt at have det sådan søde Rikke! håber du klarer dagen og får et stort knus når du kommer hjem!

tak ven. ja ska nok komme igennem dagen selvom der er lang tid til kl seks.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.