Jeg sover ikke mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Mettemus

PeruBaby skriver:

Ha, ha, ha... hvor er han en bandit. Det kan være I er nok nødt til at stoppe sengeranden lidt ned i siderne, så han ikke kommer til at sidde fast i tremmerne, hvis han forsøger at lege udbryderkonge igen Men fantastiske billeder.

... Og tillykke med de 4 mdr. i dag - hvor tiden bare flyver afsted!

Jahhh megahurtigt - og selv tillykke med lille Sofia. De blir så store!!! Det er slet ikke til at forstå! Men de blir jo også sjovere og det er dejligt, selvom jeg i hvert fald godt kan savne min helt nyfødte lille baby.

Sengeranden er kommet omvendt på efter vi har skiftet sengetøj, så derfor sidder den så dårligt. Jeg havde ikke lige overvejet at den kunne sidde forkert, men det er vist bedst, at den samler i fodenden, så der ikke er nogle løse hjørner, som han kan få fat i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

DK

Ha ha ha ha... Altså hvor er han dejlig! Jaa de lærer hurtigt de små banditter! Kirstine kunne kravle ud af hendes tremmeseng inden hun kunne gå

Anmeld

5. maj 2011

Mettemus

DK skriver:

Ha ha ha ha... Altså hvor er han dejlig! Jaa de lærer hurtigt de små banditter! Kirstine kunne kravle ud af hendes tremmeseng inden hun kunne gå

Viiildt hurtigt! I dag lykkedes det ham at komme op og støtte på knæene da han lå på maven og møvede rundt. Hvad skete der med kødklump som bare blev liggende hvor han var blevet lagt, indtil nogen kom og flyttede ham igen?

Wow hun er dygtig hende Kirstine (måske lidt for dygtig?). Hvad gjorde i så - pillede siden af sengen eller?

Anmeld

5. maj 2011

DK

Vi pillede siden af sengen! Altså hun faldt jo ned med et KÆMPE bump på den anden side, og jeg var så bange for en morgen og komme ind til hende og så ville hun ligge der med kraniebrud! Men hun heeev sig op i armene indtil hun kunne få et ben over kanten, så hang hun der og balancerede på maven/siden på kanten indtil hun fik nok overbalance til at falde ned på den anden side!!

Det gik fint og hun stod faktisk ikke op før om morgenen! Men ak, hun havde også et sovehjerte af guld!

Anmeld

5. maj 2011

Mettemus

DK skriver:

Vi pillede siden af sengen! Altså hun faldt jo ned med et KÆMPE bump på den anden side, og jeg var så bange for en morgen og komme ind til hende og så ville hun ligge der med kraniebrud! Men hun heeev sig op i armene indtil hun kunne få et ben over kanten, så hang hun der og balancerede på maven/siden på kanten indtil hun fik nok overbalance til at falde ned på den anden side!!

Det gik fint og hun stod faktisk ikke op før om morgenen! Men ak, hun havde også et sovehjerte af guld!

Det er sgu da også vildt mange armkræfter til sådan en lille tøs! Kan godt forstå i pillede siden af, lige meget hvad er der bare ret langt ned fra toppen af en tremmeseng hvis man tager den på hovedet.

Hvordan sover Richard efter overgangen til grød og hvad siger han til det i det hele taget?

Anmeld

5. maj 2011

DK

Mettemus skriver:

Det er sgu da også vildt mange armkræfter til sådan en lille tøs! Kan godt forstå i pillede siden af, lige meget hvad er der bare ret langt ned fra toppen af en tremmeseng hvis man tager den på hovedet.

Hvordan sover Richard efter overgangen til grød og hvad siger han til det i det hele taget?

Altså at sige at han er VILD med det er måske i overkanten! Men han får det da suget i sig, og protesterer ikke og det går vist ret godt taget i betragtning af at han kun er en lille baby endnu!  Han har ikke fået ondt i maven, og selv om halvdelen kommer ud af munden efter hver skefuld, så får han det da spist! Han gider IKKE hvis han er træt, så jeg tror at det kræver ret stor koncentration det spisen! 

Han sover som en engel efter han har fået det! Men han får det endnu ikke om aftenen, så der er ikke ændret så meget på nat rutinerne endnu! Men måske der bliver lidt mere mælk tilbage til natten, når han nu får grød to gange i løbet af dagen? Vi får se! Han er første startet i mandags, og har først fået to gange på en dag i dag, så det hele er stadigt så nyt!

Men jeg har da kogt svedskegrød idag, og hældt på isterningebakker til fryseren! Så er der en lille smule til hvert måltid så det kan få en let passage gennem den lille mave! Men nåååårhhh hvor der lugter af svedske-plejehjemsmad her i vores hus nu!!!!  Indtil nu har Richard kunne fået sådan pulver grød (hirsegrød med pære og banan). Jeg synes at det der vælling er så KLAMT!!! Men hirsegrøden kunne jeg godt spise hvis jeg skulle, så det får han! Og med hjemmelavet svedskemoms er det jo næsten helt gourmet!!!

Anmeld

6. maj 2011

PeruBaby

Mettemus skriver:

Jahhh megahurtigt - og selv tillykke med lille Sofia. De blir så store!!! Det er slet ikke til at forstå! Men de blir jo også sjovere og det er dejligt, selvom jeg i hvert fald godt kan savne min helt nyfødte lille baby.

Sengeranden er kommet omvendt på efter vi har skiftet sengetøj, så derfor sidder den så dårligt. Jeg havde ikke lige overvejet at den kunne sidde forkert, men det er vist bedst, at den samler i fodenden, så der ikke er nogle løse hjørner, som han kan få fat i.

Ja, det med sengeranden kan du have ret i - havde heller ikke lige tænkt på at det var en "rigtig" og "forkert" måde at sætte sådan en fast

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.