Mettemus skriver:
Det er sgu da også vildt mange armkræfter til sådan en lille tøs! Kan godt forstå i pillede siden af, lige meget hvad er der bare ret langt ned fra toppen af en tremmeseng hvis man tager den på hovedet.
Hvordan sover Richard efter overgangen til grød og hvad siger han til det i det hele taget?
Altså at sige at han er VILD med det er måske i overkanten! Men han får det da suget i sig, og protesterer ikke og det går vist ret godt taget i betragtning af at han kun er en lille baby endnu! Han har ikke fået ondt i maven, og selv om halvdelen kommer ud af munden efter hver skefuld, så får han det da spist! Han gider IKKE hvis han er træt, så jeg tror at det kræver ret stor koncentration det spisen!
Han sover som en engel efter han har fået det! Men han får det endnu ikke om aftenen, så der er ikke ændret så meget på nat rutinerne endnu! Men måske der bliver lidt mere mælk tilbage til natten, når han nu får grød to gange i løbet af dagen? Vi får se! Han er første startet i mandags, og har først fået to gange på en dag i dag, så det hele er stadigt så nyt!
Men jeg har da kogt svedskegrød idag, og hældt på isterningebakker til fryseren! Så er der en lille smule til hvert måltid så det kan få en let passage gennem den lille mave! Men nåååårhhh hvor der lugter af svedske-plejehjemsmad her i vores hus nu!!!!
Indtil nu har Richard kunne fået sådan pulver grød (hirsegrød med pære og banan). Jeg synes at det der vælling er så KLAMT!!! Men hirsegrøden kunne jeg godt spise hvis jeg skulle, så det får han! Og med hjemmelavet svedskemoms er det jo næsten helt gourmet!!!
Anmeld